Avatar billede x-periment Nybegynder
16. juli 2004 - 23:05 Der er 8 kommentarer

hjælp til manglende ikon

Min lillebror har haft pillet lidt ved min pc =(
og er kommet til at fjerne soundman ikonet så det ikke vises
på proceslinien =( rimelig godt klaret når han ikke er så gamle =).... men da jeg nu godt kunne tænke mig at få det tilbage jeg kan se processen køre men ved ikke lige hvordan jeg kan få ikonet tilbage på proceslininen, med proceslinien mener jeg ved siden af uret i højre hjørne... Der er tale om xp pro hvis det skulle gøre en forskel...
Avatar billede fipse Nybegynder
16. juli 2004 - 23:09 #1
åben dit kontrol panel i klasik mode, åben "Lyde og lydenheder", sæt flueben i vis ikonet lydstyrke på proceslinjen. så skulle det virke
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. juli 2004 - 23:09 #2
er det den lille højtaler du mener?
kontrolpanel -> lydindstillinger -> flueben i "vis styrkekontrol i proceslinen/show volume control on the taskbar"
Avatar billede x-periment Nybegynder
16. juli 2004 - 23:19 #3
Nej det er desværre ikke windows inbygget lille mikro ht-ikon det er ikon hvor man har mulighed for byttet rundt på stik konfigurationen på ens lydkort samte teste de forskellige højtaler. ved ikke lige hvordan jeg ellers skal forklare det =(
Avatar billede clauzii Nybegynder
24. juli 2004 - 18:22 #4
Geninstaller dit lydkorts drivere - det kunne være det var noget xtra software til det.
Avatar billede clauzii Nybegynder
24. juli 2004 - 18:24 #5
Med mindre der er en genvej i Sartmenuen til evt. lydkortssoftware der gir´ muligheden for at slå et ikon til/fra...
Avatar billede hcars Novice
25. juli 2004 - 15:00 #6
lav en søgning i Stifinder efter soundman.exe (eller hvad programmet nu hedder. forkort evt. s*man*.exe eller lignende).
Hvis du finder det rigtige, trækker du en genvej over i værktøjslinien "Quick launch", som du også kan finde ved en søgning.
Hos mig hedder den "C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch"
Avatar billede hcars Novice
17. august 2004 - 20:47 #7
Er du færdig med dine x-perimenter?
Avatar billede clauzii Nybegynder
25. maj 2005 - 21:44 #8
Hmmm...