Avatar billede deepack Nybegynder
16. juli 2004 - 11:33 Der er 32 kommentarer

Bumser, fjernelse?

Hej, jeg er en dreng på 13 år.

Jeg har langt hår og går med hue.

Mit hår er begyndt at klø, fordi jeg har så langt hår.

Jeg tør ikke blive klippet sådan man kan se min pande fordi jeg har så mange bumser i panden.

Jeg vil gerne nå og fjerne dem inden sommerferien (2 uger, 3 dage)

Jeg gider ikke købe forskellige produkter, hellere noget alle har hjemme.

Håber i vil hjælpe mig.

// DEE
Avatar billede ferdinand.k Mester
16. juli 2004 - 11:37 #1
hehe... er der en kategori for det her på eksperten!? :) lol
vand og sæbe, og læg huen på hylden...
Avatar billede deepack Nybegynder
16. juli 2004 - 11:37 #2
Vand og sæbe?
Mange siger sæbe gør sådan der kommer flere.
Avatar billede ferdinand.k Mester
16. juli 2004 - 11:38 #3
varm ansigtet op med varmt vand, og skyld det med sæbe... derefter lukkes alle porene med koldt vand...
Avatar billede deepack Nybegynder
16. juli 2004 - 11:40 #4
Altså jeg skal tage varmt vand i ansigtet også skrubbe hovedet med sæbe?

Og bagefter skylde det af med kold vand?
Avatar billede spine Nybegynder
16. juli 2004 - 11:42 #5
jøses... jeg troede det var en joke..... prøv med færre chips, og knapt så meget cola... drik vand vand vand og spis grønt :)
Avatar billede freehelp Praktikant
16. juli 2004 - 11:43 #6
Acetone og sandpapir :-)

Bumser har det med at forsvinde når de får sol så mon ikke bare du skulle hoppe udi det :-)

Ellers hvis det er meget slemt så snak med lægen.
Avatar billede deepack Nybegynder
16. juli 2004 - 11:48 #8
Spiser aldrig chips.. Hvad er Acetone?
Avatar billede deepack Nybegynder
16. juli 2004 - 11:50 #9
Det så pinligt jeg tør ikke blive klippet så vil alle se mine bumser i panden :(
Avatar billede freehelp Praktikant
16. juli 2004 - 11:52 #10
akk sikke noget pjat!

Døjer du meget med dem er det jo ikke noget du bare lige fjerner.
Stop med de fede sager - og ned på apoteket eller matas og få en kur.

Vand og sæbe hjælper ikke på det problem :-)
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
16. juli 2004 - 11:53 #11
det med Acetone skal du glemme!
Kog noget vand, sæt dig og kig ned i vandet med et håndklæde over nakken... sæt i 5-10 minutter. Pres dine bumser, vask med sæbe og skyl efter med koldt vand
Avatar billede deepack Nybegynder
16. juli 2004 - 11:54 #12
Kan man ikke bare tage en kniv eller sådan noget og skære og krasse i panden så det bløder også tøre det og tage sæbe på?
Avatar billede deepack Nybegynder
16. juli 2004 - 11:55 #13
Jamen! Mine bumser er sådan nogle som ikke er kommet ud endnu! Det sådan nogle der kun buler op!
Avatar billede deepack Nybegynder
16. juli 2004 - 11:56 #14
De kan nemlig ikke fjernes! Har faktisk kun sådan nogle små nogle som buler op
Avatar billede pfp Nybegynder
16. juli 2004 - 11:56 #15
Så skal du nok regne med at få en hud der har være og grimmere permanente ar, end det din fedtede hud kan præstere :)
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
16. juli 2004 - 11:58 #16
nogle der gider at anmelde dette spørgsmål, eller fortælle mig hvordan man gør?
Avatar billede freehelp Praktikant
16. juli 2004 - 11:58 #17
Svar: mcpeterc
16/07-2004 11:53:52--> det var en joke mcpeters!! *G*
Avatar billede deepack Nybegynder
16. juli 2004 - 11:58 #18
Hvorfor anmelde det? Det fandme ingen joke!
Avatar billede freehelp Praktikant
16. juli 2004 - 11:59 #19
Tag det nu roligt mcpeters :-)

Kategorien er måske ikke bedste valg, men han genere jo ingen med det her.
Avatar billede deepack Nybegynder
16. juli 2004 - 12:00 #20
LÆS!:

// Jamen! Mine bumser er sådan nogle som ikke er kommet ud endnu! Det sådan nogle der kun buler op!

\\ De kan nemlig ikke fjernes! Har faktisk kun sådan nogle små nogle som buler op
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
16. juli 2004 - 13:01 #21
Han siger at han vil skære i sig selv... Det er da bare nogle unger der tager pis på os. I tilfælde af det ER seriøst spørgsmål, er der ikke mere hjælp at komme efter her.
Avatar billede deepack Nybegynder
16. juli 2004 - 13:37 #22
, det har jeg altid gjordt, altså fjernet dem med en kniv, det fandme seriøst, jeg laver sq da ikke pis med jer>!
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2004 - 20:12 #23
Du skal købe en plante der hedder ALOVEA (på en planteskole) skære en blad af og smøre dig med den saft der er i plantebladet.
Det er ikke fis, men ramme alvor.
Avatar billede verizon Nybegynder
16. juli 2004 - 20:14 #24
Vask dig i ansigtet hver dag med en ufedtet sæbe.. faktisk gerne 3-4 gange om dagen.. så længe den ikke er fedtet..

håber det hjalp..
Avatar billede verizon Nybegynder
16. juli 2004 - 20:15 #25
Vask dig i ansigtet hver dag med en ufedtet sæbe.. faktisk gerne 3-4 gange om dagen.. så længe den ikke er fedtet..

håber det hjalp..
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2004 - 23:40 #26
ALOVEA...

Planten hedder Aloe Vera :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2004 - 23:41 #27
p.s. er enig med ibtage - Aloe Vera er kanon til bumser.
Avatar billede jacob172100 Praktikant
21. juli 2004 - 00:43 #28
Hvis det er noget som har stået på længe, så gå til lægen og få en henvisning til en hudlæge. Fik selv først noget som hed Tetracyclin. Hjalp ikke, så jeg fik noget stærkere som hedder Roaccutan. Dog er det ikke noget man bare lige får. Man skal først have prøvet noget andet og skal have taget nogle blodprøver. Men det hjalp utrolig godt ved mig.
Og lad nu være med at tro på at du ikke skal spise fed mad. Det er en stor løgn. Det har primært noget med renlighed og arv at gøre. Renligheden har nok mest at sige, så sørg for at vaske dig i hovedet morgen og aften - gerne med sæbe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2004 - 09:47 #29
Og efter vask er det meget vigtigt at du smører ansigtet ind i en mild creme. Ellers vil huden udtørre og gøre det eneste den kan for at forhindre dette, nemlig producere filipenser (bumser) og så er du lige vidt!
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 09:37 #30
Er ansigtet kommet sig????
Avatar billede freehelp Praktikant
11. september 2004 - 18:41 #31
Hmm sjovt manden nu ikke har brug for mere hjælp :)
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:04 #32
Mon ikke du snart kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller få spørgsmålet lukket!?