Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
16. juli 2004 - 10:42 Der er 19 kommentarer

det lagger i cs 1.6?

hej jeg har et problem....... når jeg spiller cs over nettet lagger det!!! jeg har prøvet hvor vi hvar 2 på netværk der kørte med 2mbit. vi spillede på den samme server..... det kørte fint til at starte med, men så hver eneste gang der var nogen der skød på min skærm kom min ping op på 200      men den andens pin hvar under 40 hele tiden!!!!
normalt kører jeg med 512kb.

PS: det her har ikke alt tid været der.... jeg har spurgt over nettet før og de sagde jeg havde en virus??
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juli 2004 - 11:02 #1
kør denne online Anti virus program. http://housecall.antivirus.com/housecall/start_frame.asp
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
16. juli 2004 - 11:07 #2
den kører nu..... jeg bruger dem her tit:  avast! professional edition, AD-Aware, Spybot S&D, Xoftspy, Hijackthis
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
16. juli 2004 - 11:12 #3
når den er færdig..... skal jeg trykke på Delete eller Clean?
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juli 2004 - 11:13 #4
har den fundet noget ??
Det vil da helt sikkert være en fordel at vælge clean hvis det er muligt.
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juli 2004 - 11:14 #5
Det er super godt at du bruger de der programmer :D Bare man holde dem opdateret, så kan man have et "rent system"
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
16. juli 2004 - 11:29 #6
TROY BLAZEFIND.A      NON Cleanable
TROY KILLAV.F NON CLEANABLE
TROY SMALL.HZ NON CLEANBLE
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
16. juli 2004 - 11:30 #7
skal jeg bare delete dem???    og en anden ting.... når jeg har 512kb net.... hvad skal den så stå på i steam???    DSL < 256kb        el. DSL <768?
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juli 2004 - 11:36 #8
Det har ikke nogen væsentlig betydning hvad den står til i steam. Bare sæt den til 256kb.
Du skal delete de filer du kan komme til. Den sidste må vi finde en anden løsning på.
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
16. juli 2004 - 11:36 #9
jeg har slettet dem alle.....
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
16. juli 2004 - 11:38 #10
det kom faktisk efter at jeg havde formatteret min pc, downloaded steam og cs......så begyndte det bare at lagge hver gang der skete noget..... hvis jeg står stille bliver min ping mellem 30-50
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juli 2004 - 11:40 #11
Har du kørt win update?
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
16. juli 2004 - 11:41 #12
jep.... har lige kørt den..... den har ikke fundet nogle nye..... jeg kører med V5!
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juli 2004 - 11:46 #13
Hmm, har du også prøvet at gen installere steam ?
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
16. juli 2004 - 11:49 #14
et KÆMPE arbejde...... den skal jo stå og opdatere i timevis....
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juli 2004 - 11:54 #15
kan du ikke lave en backup af opdateringerne ?
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juli 2004 - 11:54 #16
har du egentlig prøvet spillet efter du har fjernet de der virus´er ?? :-)
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
16. juli 2004 - 11:56 #17
ik endnu
Avatar billede pimpz Nybegynder
16. juli 2004 - 12:33 #18
Et lille svar i tilfælde af det virker :)
Go´weekend
Avatar billede pimpz Nybegynder
19. juli 2004 - 09:27 #19
får du løst dit problem?