Avatar billede software Nybegynder
16. juli 2004 - 08:47 Der er 2 kommentarer

opdatering af popup vindue

Hejsa

Jeg har lavet en formular.
Når man submitter puttes værdierne fra formularen i en db, og samtidig åbnes et popup vindue, med nogle af de oplysninger man submittede i formularen. Man har nu mulighed for at udfylde formularen en gang mere (eller så mange gange man har lyst), og det er her mit problem opstår. Popup vinduet skulle nu gerne opdateres så de nye værdier kommer med. Som det er nu skal man selv manuelt opdatere.

Kan det lade sig gøre automatisk ?

Mvh.
Software
Avatar billede grunken Nybegynder
16. juli 2004 - 12:55 #1
Ja det kan det godt :o) - men det ville nok hjælpe at smide lidt af din eksisterende kode, så en hjælper fri for at skulle skrive det hele :o)
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
18. juli 2004 - 11:49 #2
Hvad med at deklarere et navn i window.open()-functionen, og så bare derved åbne en ny side i det samme vindue?

Bare et forslag...