Avatar billede kasperjensen Nybegynder
16. juli 2004 - 01:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvem yder Gratis grafik "support"?

Hej.

Jeg skal have lavet et par flyers. Men er ikke en haj i photoshop og illustrator og de andre fine progs.

Men jeg har intet budget. Så håber der er nogle der vil hjælpe, og evt få deres navn fx i højre,nedre hjørne på færdig trykt flyers eller lign.

Skriv venligst til min mailadresse: kasperkejser@hotmail.com

vh
kasper j.
Avatar billede zuiq Nybegynder
16. juli 2004 - 20:07 #1
hvad skal flyerne bruges til/reklamere for?
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
17. juli 2004 - 13:58 #2
Til min hjemmeside. med lidt mobiltilbehør..rinetoner...osv... men har lige startet siden op. og min leverandør af disse tjenester, tager næsten det hele...og jeg ved ikke om jeg vil kunne tjene penge på den...men håber da lidt...

Flyerne skal jeg selv dele ud... da jeg intet budget har til omdeling hellere.... (jeg er på SU fra august)

vh
kasper
Avatar billede zuiq Nybegynder
17. juli 2004 - 14:43 #3
okey, det ka jeg desværre ikke hjælpe med så.
Avatar billede breaker-animation Nybegynder
18. juli 2004 - 12:57 #4
jeg vil gerne hjælpe dig :D min e-mail er drabon770@hotmail.com
men det ska siges at jeg ikke er den største og fedeste photoshop haj men er god nok (sys jeg ihvertfald selv ;) )
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
16. august 2004 - 17:47 #5
Hej Kasper!

Hvilken udbyder bruger du til det?! :)

Venlig hilsen,
Rasmus Lind
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
16. august 2004 - 19:14 #6
En udelandsk....hvorfor?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
16. august 2004 - 19:25 #7
Okay! :)
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
22. marts 2005 - 14:15 #8
lukker