Avatar billede protoz Nybegynder
16. juli 2004 - 00:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konventering af Real Media til alm .avi

Jeg har nogle filer i real media format... dvs .rm og .ram osv

Jeg mangler tilgengæld et program så jeg kan konvetere FRA real media... kan finde masser af programmer som kan konventere til real media, men ingen kan konventere fra ...
plz help
Avatar billede belle Nybegynder
16. juli 2004 - 01:16 #1
http://www.riverpast.com/
dette program konvertere de fleste formater imellem hinanden.
jeg har selv brugt det til at konvertere .rm filer
Avatar billede protoz Nybegynder
10. juni 2005 - 12:10 #2
men programmet kunne ikke convertere FRA .rm og .ram desværre