Avatar billede marcussen1 Nybegynder
15. juli 2004 - 20:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vedr. "Denne Computer"

Når jeg går ind i "Denne Computer" mangler der pludselig under "Enheder til flytbare medier" Cd-rw-drev (D:). Jeg benytter XP Home. Hvordan kan jeg få det tilbage.
Niels
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2004 - 20:21 #1
" Eksperten : Spørgsmål & Svar : Styresystemer : Server : BeOS"

Hvis nu du lukker her ved at acceptere eget svar, og opretter det i den rigtige kategori får du sikkert hjælp :)
Avatar billede marcussen1 Nybegynder
15. juli 2004 - 20:32 #2
Fortæl venligst, hvordan jeg lukker her
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2004 - 20:37 #3
Sorry - lav et svar og accepter dit eget svar
Avatar billede marcussen1 Nybegynder
15. juli 2004 - 20:38 #4
Hvis jeg havde et svar, behøvede jeg jo ikke at spørge..... eller er der noget jeg fuldstændig har misforstået?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2004 - 20:46 #5
du skriver et eller andet i tesktfeltet - markerer punktet svar - markerer dit eget navn og klikke på accepter = lav svar og accepter eget svar

(got it? ;))
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2004 - 20:48 #6
Desuden...
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=marcussen1&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

du har nogle meget gamle spørgsmål, er du ikke sød at lukke dem ved enten at acceptere div. rigtige svar eller tage point selv?

Tage point selv = lav svar og accepter eget svar.
Avatar billede marcussen1 Nybegynder
15. juli 2004 - 21:37 #7
Jeg skulle have gået lidt længere i skole.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2004 - 21:40 #8
Hvis nu du husker at acceptere eget svar, så skal du ikke gå skolen om ;)