Avatar billede trevi Nybegynder
15. juli 2004 - 14:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med TopCom WBR611

Hej Eksperter.
Jeg håber inderligt i kan hjælpe mig med dette problem, jeg har netop igår købt TopCom WBR611 Trådløs router og netkort fra elgiganten. Men da jeg kommer hjem og vil sætte det til og fuldt guiden der følger med, grundigt 20 gange er jeg nået så langt at jeg har fået min stationære til at virke på nettet, men det er med et alm. kabel. Derefter har jeg 2 bærbare pcere, som ikke kan komme på ? den finder fint stationen men kan ikke connecte til routeren. hvorfor ?? jeg har slået godkendelse IEEExxxxxxx fra på alle sammen !

Håber virkelig i kan hjælpe !!
Avatar billede holmmorten Novice
20. juli 2004 - 00:52 #1
hvilken kryptering har du valgt. Har du sat kodeord på eller bruger du mac-filtrering?
Avatar billede trevi Nybegynder
20. juli 2004 - 11:48 #2
Det eneste der er på er WEP 64bit kryptering vist. Ind i mellem virker det fint, men de fleste gange sker der intet, den finder netværksstedet, men kan ikke helt korrekt connecte til det
Avatar billede tr_kr Nybegynder
14. august 2004 - 11:08 #3
Jeg har præcit det samme problem med min, som er samme model... Så jeg vil blive meget lykkelig hvis der er nogle der kan komme med et godt svar!
Avatar billede trevi Nybegynder
17. august 2004 - 15:16 #4
Jeg har afleveret mit .. jeg gad det godt nok ikke !!

Jeg har ikke kunne få hjælp så det virkede, så jeg tager selv points, men jeg lader den her stå åbent så i kan skrive og finde ud af noget
Avatar billede trevi Nybegynder
17. august 2004 - 15:16 #5
.
Avatar billede trevi Nybegynder
16. november 2004 - 10:32 #6
-lukket-