Avatar billede ewp Nybegynder
15. juli 2004 - 10:36 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

PST filer fra office 2003

Jeg har et stykke tid kørt med Office 2003 og her været flittig bruger af OUTLOOK. af årsager, som jeg ikke skal komme ind på her, har jeg valgt at gå tilbage til Office 2000. Jeg har derfor afinstalleret Office 2003 og geninstalleret Office 2000, som jeg har opdateret med diverse service packs.
Jeg har nu fået det problem, at Outlook ikke vil vise mine PST filer. De ligger der godtnok under Documents and Settings, men kommer ikke frem.
Skulle de ikke være kompatible?
Hilsen, ewp.
Avatar billede leif Seniormester
15. juli 2004 - 10:43 #1
Jeg mener at har du først kørt 2003 kan din pst fil ikke bruges i tidligere versioner, men du kan lave en eksport af det hele og lave en import i 2000.
Avatar billede buddy45 Juniormester
15. juli 2004 - 11:31 #2
Avatar billede ewp Nybegynder
15. juli 2004 - 11:33 #3
Hej Leif,
Jeg forstår ikke rigtig, hvordan jeg skulle kunne gøre dette. Kan du give mig en nærmere anvisning?
Hilsen, ewp
Avatar billede leif Seniormester
15. juli 2004 - 11:34 #4
ewp -> Prøv lige buddy45's forslag først.
Avatar billede ewp Nybegynder
15. juli 2004 - 11:57 #5
Hej buddy,
Tak for henvisningen, men kan jeg gøre noget ved pst filerne nu, efter at jeg har skiftet til Office/outlook 2000. Som sagt ligger filer ned under C:\Document and Settings\EWP\Lokale Indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst
Hilsen, ewp
Avatar billede buddy45 Juniormester
15. juli 2004 - 13:24 #6
Du kan tage pst-filen med dig og få en anden (som kører O2K3) til at tilslutte den og få lavet den 2K-kompatible pst fil som du kan flytte dine mails over i.
Avatar billede ewp Nybegynder
15. juli 2004 - 15:11 #7
Hej Buddy & Leif,
Har løst problemet på anden vis. Kom pludselig i tanker om ( rettere sagt, min søn kom i tanke om ), at the missing links jo lå på min PDA, Så det var jo bare at sybkronisere.
Points går til buddy. Tak for hjælpen begge t0.
Hilsen, ewp
Avatar billede ewp Nybegynder
15. juli 2004 - 15:14 #8
Jeg går ud fra, at når jeg trykker på "Accepter" med buddy i ruden, så går points til boddy, men hvordan lukker jeg spørgsmålet?
hilsen, ewp
Avatar billede buddy45 Juniormester
15. juli 2004 - 15:15 #9
Godt du fik det klaret. :o)
Avatar billede leif Seniormester
15. juli 2004 - 15:39 #10
Når du accepter et svar, lukker spørgsmålet.
Avatar billede leif Seniormester
15. juli 2004 - 15:40 #11
Ah, men du skal trykke på Buddy for at det er hans der accepteres. Havde der været flere du ville give point skulle du vælge dem ved at holde ctrl nede samtidig med du klikkede dem ud.
Avatar billede ewp Nybegynder
15. juli 2004 - 20:43 #12
Tak til Leif.
ewp