Avatar billede fastwrite Nybegynder
22. februar 2001 - 22:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Refresh af alm. side

Hej! Først - jeg ANER ikke hvor jeg skal stille spg. henne.
Jeg har lavet en html side - www.bbmedia.dk - sidenhen har jeg lavet den flottere (ja, det kan man jo sagtens sige =), MEN! min hustru kan ikke se den nye opdatering ude fra sin skole. Jeg kan forestille mig at det er cachen på serveren der er skyld i problemet. Men! (først nu kommer spørgsmålet) - hvordan gør jeg sådan at jeg med sikkerhed ved at siden bliver opdateret, på alle de maskiner, der har set en tidligere version af siden?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. februar 2001 - 22:36 #1
HTTP-EQUIV=\"Pragma\" CONTENT=\"nocache\"

/per
Avatar billede fastwrite Nybegynder
22. februar 2001 - 22:58 #2
Vil hun så ude fra skolen i morgen se den nye side? For den gamle ligger jo stadigvæk i cachen?!... men tak for et hurtigt svar.. du får pointene i morgen, hvis det har hjulpet.
Avatar billede manon Nybegynder
23. februar 2001 - 06:35 #3
fastwrite >>

Sæt dette her ind i din <head> på alle dine sider.

<META HTTP-EQUIV=\"Expires\" CONTENT=\"Fri, Jun 12 1981 08:20:00 GMT\">
<META HTTP-EQUIV=\"Pragma\" CONTENT=\"no-cache\">
<META HTTP-EQUIV=\"Cache-Control\" CONTENT=\"no-cache\">

Så vil surferen altid se den nyeste side :-)
Avatar billede darkyouth Nybegynder
23. februar 2001 - 09:54 #4
Jeg kan ikke engang åbne siden fra den skole jeg går på.....Den stopper bare i indlæsningen af Index siden, og der vbliver den bare ved med at væpre.....=(

_DaRkYOutH:_
Avatar billede fastwrite Nybegynder
27. februar 2001 - 09:27 #5