Avatar billede ha_ra Nybegynder
15. juli 2004 - 01:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan gør jeg en dvdr 70 kodefri..

nogen der ved det...

MVH ha_ra
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2004 - 08:52 #1
Den må da vel hedde lidt mere ????

Er det en Stationær DVD afspiller ? Hvilke mærke / model er det ?
Avatar billede ha_ra Nybegynder
15. juli 2004 - 09:57 #2
Undskyld, jeg sad vist og sov i går aftes... det er en dvd-recorder: Philips dvdr70... vi har kan godt afspille vores king crimson dvd som er i ntsc, men joni mitchell dvd'en vil den ikke spille, der står region 1 på bagsiden... så må det jo være regionerne den er gal med... men jeg har fundet ud af at man kan købe en engangsremote med chip på http://www.dvdchips.co.uk/ , er der nogen derude der har prøvet den...??
Avatar billede norbert Nybegynder
15. juli 2004 - 10:07 #3
http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?select=Philips+DVDR+70
Prøv at kigge her. Måske kan det hjælpe dig.
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
22. august 2004 - 23:13 #4
Fandt du ud af noget her?
Avatar billede ha_ra Nybegynder
10. september 2004 - 10:10 #5
Jeg endte med at købe en chip hos dvdchips.co.uk og det fungerede rigtig godt...