Avatar billede skaft Nybegynder
15. juli 2004 - 01:09 Der er 88 kommentarer og
3 løsninger

TravelMate C300

Goddag goddag. Jeg overvejer kraftigt at købe en TravelMate C300 fra Acer og jeg vil derfor gerne høre lidt feedback fra andre brugere, der eventuelt har noget godt og skidt at fortælle om den. Flest point gives til den, der spytter mest information ud til mig :-). Led mig venligst ikke blot til et eller andet review på en side, der sælger pc'en, jeg vil nemlig helst høre det fra en uvildig og ikke fra en, der skal sælge en vare :)
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 08:30 #1
Godmorgen

Kommer klart an på krav/ønsler og pengepungen :-)

Ønsker du en spillemaskine eller noget grafisk turbo skal du ikke regne med noget.
Prisen er voldsom kontra indholdet. Men ja skræm funktionen er smart - men igen noget du betaler for :-)

Skærmopløsningen er ret lille med de 14.1 og / 1024 x 768
Harddisken også lille - men igen ikke sikkert du har brug for mere.

VGA siden har jeg svær ved at tyde. Ikke en maskinen jeg beklageligt selv har testet, men måske noget jeg burde gøre :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 08:34 #2
Kan ikke helt tyde om den er med onboard grafikkort, og i så fald er det bestemt ikke et plus :-)

Ved ikke om du kan bruge denne artikel til noget http://www.ebruger.dk/artikler/artikel.asp?artikelID=35
Avatar billede skaft Nybegynder
15. juli 2004 - 10:48 #3
Nåja, måske jeg burde fortælle hvad formålet er.

Jeg har en kraftig stationær pc, som jeg bruger til spil, lager osv.. Formålet med den bærbare jeg vil have er at jeg skal bruge den til kontorarbejde. Da jeg efter sommer går i 2.g. ønsker jeg at kunne medbringe en PC der. Desværre går jeg på et alm. gym så der tages ikke hensyn til strøm til en pc hos eleven, så det essentielle jeg finder i travelmate c300 er at der er 7 timers batterilevetid og det er hovedsageligt det jeg er villig til at betale den høje pris for. At skærmen kan vendes rundt og laves til tablet synes jeg da er et plus, men det er ikke hovedattraktionen - det er batteriet :)
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 10:51 #4
7 timers batterilevetid---> den holder ikke tro mig. Det er kun maskiner med multibay batteri der klare dette
Avatar billede skaft Nybegynder
15. juli 2004 - 10:55 #5
Hvormed holder det ikke? Jeg kan se at jeg godt kan skære et kvarter fra, minimum, og spiller eller ser jeg film kan jeg godt skære meget mere fra. Principielt er kravet at den skal kunne holde en skole dag som er fra 8.10-13.50. Antal timer jeg har er helt præcist 5 timer og 10 minutter.
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 10:59 #6
Et er hvad der bliver reklameret for - men noget andet er når man er realitisk :-)

Ja - selvfølgelig kommer det an på hvad der bliver sat til. men da jeg ofte tester disse maskiner, vil min erfaring sige du skal regne med max 5 timer og mindre når du belaster den. Er du heldig med et batteri ved multibay omkring 9
Avatar billede skaft Nybegynder
15. juli 2004 - 11:00 #7
forklar mig om det der multibay.. det er sortsnak i mine øre :-]
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 11:06 #8
Sorry :-))

Det er muligheden for at sætte et extra batteri i maskinen
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 11:07 #9
Kan på visse maskiner indsættes i stedet for combo-drev.
Avatar billede skaft Nybegynder
15. juli 2004 - 11:08 #10
ooh ja, det skulle jeg næsten til at spørge om. Du kender ikke nogen ca. priser for sådan et ekstra batteri, der, i teorien, skulle få den til at holde i 14 timer, men iflg. din erfaring holder 9 timer?
Avatar billede skaft Nybegynder
15. juli 2004 - 11:08 #11
Oh, men der er skam ekstra slot til sådan en mener jeg. Læs med på www.acer.dk eller bare http://www.acer.dk/acereuro/wr-resource/1397672707/upload/E0Entity3/1/TravelMate%20C300.pdf
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 11:11 #12
Det er lidt svært at sige en pris på - da det afhænger fra firma til firma. Visse steder kan det fåes som uoriginalt
Avatar billede skaft Nybegynder
15. juli 2004 - 11:12 #13
argh sortsnak igen.. hvilket leje? Er det 2-3k eller er det kun et par hundrede kroner?
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 11:14 #14
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 11:15 #15
http://www.batterier.dk/  søg her evt
Avatar billede skaft Nybegynder
15. juli 2004 - 11:31 #16
Sig mig kan jeg med de specifikationer der er, se film på dyret?
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 11:33 #17
ja du kan da
Avatar billede a.schou Nybegynder
16. juli 2004 - 13:22 #18
Den har et intel extreme graphics 2 grafikkort. dette er onboard og derfor ikke særligt hæftigt. Dette er et plus iforhold til batteritiden. Jeg har prøvet den der C300. Og tablet funktionen er kun til "blær," da der ikke er kommet noget dansk support, er den ikke god til at genkende dansk håndskrift, den er faktisk elendig. Men til engelsk kan den tyde min håndskrift! og det er folt:D Skærmen er dog ikke særligt. Den er ligesom utydelig. Før du køber vil jeg anbefale dig at finde et sted hvor du kan se den... Min erfaring med acer er ikke super gode. Jeg har selv en travelmate 803, som jeg ikke har været særligt tilfreds med. Den havde en fejl i grafikkortet, og skulle til rep 3 gang for at de ville fikse det! Og den blev noget læs i skærmen. Det skal dog siges at jeg havde den med i skole hverdag i 1 år. Og det er ikke just det den var fysisk optimeret til! Nu virker den tilsynesladende fint, men jeg vil ikke råde folk til at købe acer. i stedet vil jeg foreslå IBM, fx fordi deres skærm hængsler er af metal og holder!

Hvis du skulle være intereseret er min til salg. :D

Det er en travelmate 803LCi_bt + 80 gb hdd og 54 mb wlan til ca. 10500

Håber at det hjælper dig... :)
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 11:28 #19
Argh fortsæt. Jeg skal nemlig bruge mit til skolebrug de næste to år. Er skærmen for røvringe til at se film og skrive på? Duller dansk slet ikke? Smider jeg bare 14k pist ud af vinduet??? :-(
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 11:29 #20
Hvad ønsker du at vide??

Petsonligt ville jeg ikke tage den :)
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 11:31 #21
Jamen :-(
Jeg går på det almene gym, så jeg kan ikke regne med strøm fra deres side når jeg sidder i timerne, derfor er det 100% vigtigt at jeg får en, der holder dagen ud. Kender du andre der ville kunne stå den distance til en rimelig pris?
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 11:35 #23
Der findes forskellige former for bærbare. De ting jeg finder vigtige ved en bærbar er vægt, keyboard, skærm, og generel ydelse. Nævnt i prioriteret rækkefølge. Men igen afhænger det af, hvad den skal bruges til. Hvis maskinen skal bruges i stedet for en stationær, vil man nok prioritere ydelse lidt højere end fx. vægten.
Køb helst en bærbar med separat ram til grafikkort, for uanset hvor meget ram du putter i maskinen, vil ydelsen aldrig være optimal.
Processoren skal hellere ikke være af typen Celeron eller AMD, de "æder" meget strøm.
Læg også mærke til hvor lange batteriet holder. Gå som minimum efter batterier der kan vare i 4-5 timer. Batteriet skal også helst være af mærket Lition.

Læs den køberguide og vend så tilbage hvis der er yderlige du ønsker belyst
http://www.eksperten.dk/artikler/365
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 11:46 #24
"Run-down life, 7.4 hrs (10.5 hrs with the 2nd Battery)" Betyder det helt konkret at den har 7.4 timers batterilevetid hvis jeg er sød ved den?
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 11:49 #25
Batteritid er et underligt område. Den angivne levetid på batteriet siger min erfaring ikke holder.
Det hele kommer an på hvad du belaster maskinen med.

Køb altid en maksine med mulighed for multibay hvis lang batteritid vigtigt
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 12:18 #26
Det må jeg sige. Jeg shaker bort fra Acers computer til fordel for den du foreslog: http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=AsusM6800N . Hvad er jeres ærlige mening om den model?

Freehelp, deltag dog med mulighed for at modtage points :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 12:21 #27
Jeg tester dagligt bærbare og har pt ikke haft en eneste fejl med M6 serien.

Tjek mit minisite - jeg tyder KUN gratis hjælp, så beholde du bare dine point min ven :-)

Kan belønnes med karma - men dette er 100% valgfrit

Ønsker du mere belyst omkring Asus maskinen siger du bare til

Ha en super dag

//Freehelp
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 12:27 #28
Jamen så lader M6serien til at være mit nummer. Kan man købe den hos almindelige forhandlere eller kun over internettet?
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 12:29 #29
Begge dele.

Du skal IKKE købe noget du ikke har prøvet at teste selv!!

Dette kan ikke forklares nok :-)
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 12:31 #30
Kunne ikke være mere enig, men der er jo sager man kun kan købe over nettet (hvilket jeg afholder mig fra... vil til hver en tid hellere gi et par ekstra hundrede kroner for at have en butik at gå ned for at whine i) :D
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 12:32 #31
Gode holdningspunkter min ven :-)

Mener dog flere steder at du kan få Vega z7 som er den samme maskine som 6800 til billigere penge :)
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 12:33 #32
Denne er ligenu på tilbud
http://www.prc-direct.dk/Configurator.aspx?ID=473
og et meget godt tilbud pt

VEGA Z7 PRO, er også en fed sag. Det er faktisk det samme som  ASUS M6800N bare med forskellig indpakning.
http://www.hol.dk/vis_test.asp?tID=130&s=1
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 12:38 #33
Yee, du viste mig den før, og den ser oxe rigtig nice ud, men den difference jeg sparer skulle jo i så fald bruges på et nyt batt. i og med at en skole dag er minimum 6 timer og ikke 5 :-)

Siger du at VEGA Z7 PRO er den samme som ASUS M6800N, bare billigere, eller samme pris? :)
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 12:39 #34
Samme maskine og billigere flere steder :-)
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 12:40 #35
Og det der www.hol.dk-link.. kan det ikke lade sig gøre at få det i printervenlig version? Jeg står og skal ud af døren om lidt og jeg vil uhyre gerne have det med
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 12:42 #36
jeg kan ikke åbne dit link?
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 12:43 #37
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 12:45 #38
OK - det aner jeg ikke :-)

Kan du ikke bare markere det og under printer indstillinger ving af så det kun er det markeret på skærmen der kommer ud
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 12:56 #39
Tusind tak. Jeg må smutte. Vi snakkes nok ved der
Avatar billede a.schou Nybegynder
21. juli 2004 - 12:58 #40
(Skærmen på c300 kan bruges til at skrive og se film på, men ikke særligt klart. det er en smagssag, men jeg ville ikke kunne acceptere det! og den duer slet IKKE til at genkende dansk skrift) Hvis du skal bruge den længe 6+ timer. Skal du ikke satse på noget med 15" og radeon 9000+. da det bruger MEGET strøm. Du skal satse på en subnote book, fx en 12" eller 10". Hvis du vil have acer, er det noget i retningen af TM370 eller ibm X31/40 med ekstra batteri. http://www.pc.ibm.com/europe/thinkpad/why/en/xseries.html#chart?dk . Du "mister" nogle features på de små modeller, meeen 10 timer batt. er en god kompensation.

Hvem ønsker sig ikke en bærbar med dual G5 2,5, 8gb ram, 30" skærm 24 timer batt. på 1,2 kg, på størrelse med et a5 ark. til 3000?? Men det kan man jo ikke... Desværre er man nød til at tage nogle valg her i livet... :(
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 13:02 #41
Passer på ingemåde a.schou

Ved idel kan batteriet klare 5 - 5½ time og med multibay over 8.

en 10 eller 12" skærm er da ubehagelig at sidde med p.g.a. den lille skærm
Avatar billede a.schou Nybegynder
21. juli 2004 - 17:18 #42
For at få den til at holde længere på batteriet skal man huske at udnytte stepspeed, altså sætte stræmprofilen til "Maks. Batteri" på den måde tvinger den cpu'en til at køre 600 MHz (for centrino). Dette forøger batteritiden væsentligt. Man skal bare huske, jo mere man putter i, jo mere strøm bruger den. Og det er ting som processor, skærm, grafikkort og ram der bruger strømmen!
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 17:19 #43
øhh beklager men jeg fatter ikke emget af den support du yder her schou
Avatar billede a.schou Nybegynder
21. juli 2004 - 17:26 #44
Jeg fortæller bare at de 5 timer ofte er taget ud fra laveste processor hastighed. Altså ikke hvis man bare har den kørende.

Skaft skal også tage forhold for batteriets levetid. Et batteri der stadig har samme holdbarhed fx 5 timer efter de 2 år er rimeligt usandsyneligt. Men er du(skaft) sikker på at der ikke er nogen form for strøm på skolen?
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 17:34 #45
Selvfølgelig er 5 timer ved idle og ikke belastet!
Men en maskine med multibay kan løse dette problem.

Men at du foreslå en maskine med 10" eller 12" er ikke meget bevendt :-)
Avatar billede a.schou Nybegynder
21. juli 2004 - 17:56 #46
10" er meget lidt. Men skal han kun sidde og skrive i word, så skulle 12" ikke være meget af et problem, den kører trodsalt 1024x768, det samme som mange andre skærme.
Avatar billede espersen Novice
21. juli 2004 - 19:28 #47
En af mine venner fik den tablet-fætter i januar !
Den er nu ret fed!  en feed feature med Tablet-funktionen.

For:
Den er meget lydløs - hører kun blæseren ved opstart i få sek.
Meget stabil

Imod:
- Shared ram til VGA
- Der medfølger ikke en WinXP CD (kun recovery cd'ere)
- Skærmen skal ses på relativt direkte for at man får et helt klart indtruk.

Mon ikke den skriftsgenkendelse kommer på dansk på et tidspunkt ??

Man bør helt klart gøre op med sig selv om Tablet-funktionen er noget man har brug for!

her er lidt test resultater:
PCMark2002:
CPU: 4.503
MEM: 4.186
HDD:    552

3dMark2001SE: 2.407

Resultaterne viser at maskinen ikke er konfigureret særlig kraftigt - især grafikdelen er ikke gearet til de nyeste spil/andet grafik tungt arbejde!.
Men vigtigheden heraf afhænger jo netop også af hvad laptop'en skal bruges til - men levetiden for maskinen kan da også afkortes pga. en slap VGA !!??
Avatar billede espersen Novice
21. juli 2004 - 19:29 #48
(jeg stod for installation tilpasning og test - jeg havde den i ca. 14 dage, hvor jeg brugte den til lidt af hvert; film, office og tablet)
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 23:27 #49
Espersen: Var du således tilfreds med din AcerC300 og holdt batterilevetiden hvad den lovede?

Freehelp: Den test af Vega-pc'en du viste mig fortæller at man kun kan regne med 4½ times batterilevetid under den betingelse at han overfører 943 MB til compen og hans HDD går i dvale. Ville man ikke få væsentligt mere hvis compen blot hovedsagligt blev brugt til word o.l.?

A.Schou: Hvad siger du helt præcist med den skærm? Er den fin nok? Er den for lille? For sløret? Forklar forklar :)
Avatar billede skaft Nybegynder
21. juli 2004 - 23:38 #50
Og btw., der skrives yderligere i testen at jeg kun får to batts. i vega/asus -maskinen hvis jeg piller dvddrevet ud? Hvad er det for noget hekseri?:-(
Avatar billede espersen Novice
22. juli 2004 - 08:53 #51
kan ikke lige huske hvad der var lovet i batteritid ; men den lå på ca. 4-5 timer.

Jo jeg fik egentlig en positiv oplevelse af selve maskinen; omend der til samme pris er andre væsentlig mere interessante laptops (Asus M6N/M6Ne + VegaZ7 m.fl.) - specifikationerne og performance er væsentlig under den Asus ! - så man skal virkelig skulle bruge tablet-funktionen før end jeg kan sige at det er et OK køb!
Asus's kabinet virker dog også noget mere robust og lækkert end i Acer'en !!

Dá min ven SKAL have 2 partitioner på laptop'en (og dermed 2 * XP) så er en recovery-cd slet ikke optimal, da den KUN kan installeres på C-drevet i dette tilfælde. Og Acer support kan ikke lige sende dig en XP-skive (så skal du forbi MS)

Mht. 2 batterier i Asus : man tager blot skuffen med CD/DVD ud - og isætter et battterimodul istedet - og vupti har man en laptop med dobbelt batt.kapacitet.
Avatar billede skaft Nybegynder
22. juli 2004 - 19:49 #52
Hmm.. så nomatter what skal jeg flå et drev ud. Godt. Så kan jeg jo lige så godt købe Asus-fætteren, thi tablet er ikke noget jeg har såååå meget brug for :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
22. juli 2004 - 19:51 #53
Tablet er noget popsmart hø!
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 11:16 #54
hæhæ roger! Triller ned i nogle butikker og forhører mig om den asus/vega der i dav
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 11:17 #55
Good choice m8 :-)
Avatar billede espersen Novice
23. juli 2004 - 11:24 #56
;o)
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 11:26 #57
Hvis man lusker to batts. ind i en bærbar, kan man så pille det ene ud og lade det oplade mens man forsat bruger computeren og på den måde holde skidtet kørende fortrinvist nemt?
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 11:30 #58
ja du kan - men med multibay kan du have 2 i samtidigt dog på bekostning af drevet :-)
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 11:32 #59
Det skal altså sige at jeg så kun har CD-drev i computeren, hvis jeg ønsker to batts?

Og btw. den test der, hvor han har den på højeste økonomitrin, og den kun holder i 4 timer og 25 minutter. Ville den ikke holde en time mere hvis han kun brugte word og ikke sad og overførte en lille gb?
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 13:49 #60
Selvfølglig kommer den an på hvad du belaster den med jo
Avatar billede a.schou Nybegynder
23. juli 2004 - 15:58 #61
ang 2 batt. Hvis du sætter batteri i mulitbayen, har du INGEN optisk drev, hverken dvd eller cd.
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 16:01 #62
Det er allerede forklaret 08:53:40
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 17:52 #63
Roger. Var nede i multimedieexperten i højbjerg i dag. De havde ikke umiddelbart den demo-model du linkede mig, freehelp, men de havde en, der lå meget tæt på. Den skilte sig ud fra demomodellen ved at have 1,6 ghz i stedet for 1,5 og dvdbrænder oven i hatten. Prisen var derfor 700 spir højere, men den er vel til hver en tid værd, alene ved den fordel at jeg så får en butik jeg kan gå ned og tude i hvis den ikke virker. Dertil må jeg indstille mig på en 3årig totalforsikring til 1399,- hvilket får den samlede pris op på 14600,-. Med tiden vil jeg nok købe mig et batt. mere til 1499,- som kan swappes (?) over i den når den løber tør.
He. "Flot skaft, og hvad så??" tænker I nok. Jeg ville bare høre om jeg på noget tidspunkt dummer mig denne process :-)
Avatar billede a.schou Nybegynder
23. juli 2004 - 17:52 #64
Det ved jeg godt, men skaft spurgte om han så kun havde cd når han har 2 batt.
Avatar billede a.schou Nybegynder
23. juli 2004 - 17:54 #65
Hvilken var det så du var nede og se på?
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 17:55 #66
Lyder dyrt skaft :-)

Hvad hedder maskinen?
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 17:55 #67
Oh. Det var ham Asus M6800N
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 17:56 #68
Dyrt? Hvor kan jeg få den billigere? (ikke internetshops)
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 17:56 #69
hvilken model?
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 17:56 #70
du kan tage vega Z7 den er billigere og samme indhold *G*
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 17:57 #71
På mit papir her står blot: Asus M6N-DVDRW, MPM-1,6GHz, 60GB, 512 som overskrift
Avatar billede a.schou Nybegynder
23. juli 2004 - 17:57 #72
Hvordan er vegaerne ("asus" modellerne)? En del i min klasse har vega, og de er monster skod!
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 17:57 #73
Ye, det har du sagt mig, men hvem sælger vega, i butikker?
Avatar billede a.schou Nybegynder
23. juli 2004 - 18:01 #74
Se hos www.sddata.dk

Zitech Computer Århus
8000 Århus C

Zitech Computer Odense
5000 Odense C

Zitech Computer Næstved
4700 Næstved

Zitech Computer Birkerød
3460 Birkerød

Zitech Computer
3450 Allerød

Zitech Computer Lyngby
2800 Lyngby

Zitech Computer Frederiksberg
2000 Frederiksberg
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 18:05 #75
http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=VegaPROZ7

Samme indhold som M6 serien bare billigere flere steder.

VEGA Z7 PRO, er en fed sag.
http://www.hol.dk/vis_test.asp?tID=130&s=1

Denne er ligenu på tilbud
http://www.prc-direct.dk/Configurator.aspx?ID=473

Du kan læse en test af den her
http://www.edbpriser.dk/Review.asp?Kind=0&ID=2396
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 18:53 #76
Jeg er slet ikke med. Hvor ser I priserne? For mig at se er Z7'eren der på laptop4u 500 skilling dyrere end Asus-fidusen.
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 18:57 #77
Ja men det er ikke der jeg mener den er billigere.

Prøv at søge efter den på google
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 19:08 #78
Mester, i hvilken størrelsesorden taler vi mht. den Vega? Jeg finder den højeste 3-4 hundrede kroner under AsusM6800N
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 19:11 #79
Aner det ikke - for har ikke søgt på det :-)

Brug som sagt google og find sådan den billigeste pris.
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 19:12 #80
Hehe, det er jo det jeg har gjort, - og fundet at prisen minimum er på 12999,-
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 19:13 #81
OK :-)
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 19:21 #82
http://www.shg.dk/produkter/list2.asp?mode=&katid=149#918

I rubrikken: Bærbar - SHG Note Centrino 15.4” + Serie, nummer 4 fra oven. Er den principielt en Z7 Pro/AsusM6800N i forklædning til en majet billig penge?
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 19:23 #83
Nej!
Avatar billede skaft Nybegynder
23. juli 2004 - 19:24 #84
crap.. den har da de samme specs ellers :o(
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 08:25 #85
Er det ikke på tide vi modtager lidt feedback omkring problemet/eller problemet som ikke er der mere?????
Avatar billede skaft Nybegynder
29. juli 2004 - 20:33 #86
Naaah. En vigtig faktor adskiller mig forsat fra at forene mig med Asus' produkt: Penge. Men i morgen triller frugten af sommerferiens strabadsser ind på kontoen og den 2. august er der fødselsdag og der burde de sidste midler ankomme til min konto således at jeg enten den 2. eller den 3. august skulle være i stand til at købe en Asus M6800N + 3 års totalforsikring. Når den glædens stund kommer vil jeg dele mine erfaringer :-D
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 22:29 #87
Husk at lukke spørgsmålet til den tid
Avatar billede skaft Nybegynder
30. juli 2004 - 00:13 #88
Skriv endelig hvis det er ligegyldigt. Mit spørgsmål er besvaret og vi kan da godt afregne, lukke og slukke nu, hvis det skal være :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
30. juli 2004 - 08:31 #89
Bestemmer du selv men ønsker ikke point når du  lukker.

Men har du ikke brug for yderlige hjælp kan du jo ligeså godt lukke :-)

Ha det godt min ven

//Freehelp
Avatar billede skaft Nybegynder
30. juli 2004 - 14:39 #90
Ohwell. Det var det godt jeg fik luftet den Acer her, før jeg købte, da det har fået mig til at vælge Asus'en i stedet. Skillingerne er ved at blive samlet og i morgen tror jeg, jeg køber den. Tak for alt jeres hjælp. Freehelp, din karma får plusplus af mig og pointsne bliver ligeligt fordelt mellem de to andre herre. Farvel for nu :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
30. juli 2004 - 14:46 #91
Du er velkommen en anden gang.

Men måske skal man til at tage mod point for en bruger mener det er deaktiverings grundlag ikke at gøre det *LOL*

http://www.eksperten.dk/spm/524304