Avatar billede mick Nybegynder
06. oktober 1999 - 19:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printe en form

Hvordan printer jeg en hel form (med indhold) ud på printeren?
Avatar billede primeware Nybegynder
06. oktober 1999 - 19:37 #1
Print prints the form.

procedure Print;

Description

Use the Print method to print the form
Avatar billede primeware Nybegynder
06. oktober 1999 - 19:38 #2
Form1.Print
Avatar billede psv Nybegynder
06. oktober 1999 - 20:23 #3
Eneste ulempe er at det ikke "ser godt ud"...

Hvis ikke det absolut er meningen formen skal printe sig selv, er e anden løsning at gøre formen aktiv og trykke Alt+Print Screen... Nu ligger et billede af formen på klippebordet.. Kan evt. pastes i Word eller hvad du synes...
Avatar billede stone Forsker
06. oktober 1999 - 22:12 #4
hvis du har paint shop pro 5.xx
kan du bruge capture til at lave et snapshot af form1 - det giver et perfekt billed.

stone