Avatar billede aske2 Nybegynder
14. juli 2004 - 22:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Omvendt problem med popup

Hej eksperter

Jeg har et rigtigt irriterende problem, jeg håber I kan hjælpe mig med. For noget tid siden havde jeg problemer med irriterende popup-windows. Det har jeg 'fikset' godt og grundigt, uden dog at kunne huske hvordan.
Nu er mit problem så, at jeg har problemer med, at popup-windows (som jeg har brug for) blokeres.
Hvad gør jeg?
Avatar billede aske2 Nybegynder
14. juli 2004 - 22:28 #1
Det skal måske nævnes, at jeg - i mit desperate forsøg - har slået Spyware Guard fra, men det hjalp ikke.
Avatar billede d_pro Nybegynder
14. juli 2004 - 22:42 #2
Jeg mener at i de fleste popup killers trykker man CTRL sammentidigt med at du trykker på linket.
Avatar billede aske2 Nybegynder
14. juli 2004 - 23:24 #3
Tak skal du have. Det var dejligt :-) Smid lige et svar, så skal du få dine point.
Avatar billede zenorph Nybegynder
17. juli 2004 - 15:11 #4
Hvis man må være så fri, synes jeg flere og flere skulle skifte deres almindelige browser ud med "Avant Browser", som kan hentes gratis her: http://www.download.dk/index.asp?Kat=browsere&subkat=browsere&prog=9201

I denne browser har du en MEGET smart PopUpKiller, som gør, at du stort set aldrig skal rode med sådan noget igen, og der er en kæmpe række andre indstillingsmuligheder, hvis der måtte være brug for det. Herunder kan jeg hurtigt nævne nogle stykker:
Den største og bedste 'feature' ved det, er nok, at du kan have flere åbne vinduer i samme Explore ( Har sin egen tray hvor de åbner sider ligger ).
- Disable Sounds
- Disable ActiveX
- Disable Videos
- Disable Flash Animations
- Disable Pictures

og mange flere - og hvis man ikke har den helt store internet forbindelse, kan dette være lykken. :-)
Avatar billede aske2 Nybegynder
07. november 2007 - 07:31 #5
Da det ikke ser ud som om d pro svarer, lukkes spørgsmålet nu, da jeg er ved at rydde op