Avatar billede rantnrave Nybegynder
14. juli 2004 - 22:23 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

The Sims Superstar "det lader til at være den forkerte cd"

jeg skulle installér The Sims: Superstar..

men da den bad mig om at indsætte disc 2 gjorde jeg det selvføligelig!..
men den skriver så "det lader til at være den forkerte cd"

nogen der ved hvorfor?
Avatar billede rantnrave Nybegynder
14. juli 2004 - 22:25 #1
p.s. efter som jeg har lige har opdateret systemet kunne det jo evt. være det, men kan man slette opdateringen igen, uden system gendanelse?
Avatar billede d_pro Nybegynder
14. juli 2004 - 22:37 #2
Det har intet med systemopdateringen at gøre! Det du skal gøre er, at tjekke for om der er ridser i cd'en og tjek om det er den rigtige cd. Hvis det er en ny cd så prøv på en anden computer først. Hvis det stadig ikke virker går du til forhandleren og får den byttet!
Avatar billede rantnrave Nybegynder
14. juli 2004 - 22:40 #3
ingen ridser, rigtig cd, har prøvet på en anden pc uden opdatering der virkede det fint!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. juli 2004 - 23:10 #4
Har du installeret deluxe versionen af the sims?
Har nemlig lige installeret det på damens pc :)
for så er det cd2 den vil have derfra, men kun lige ind, og klik på ok, så er den færdig med den allerede...
Avatar billede rantnrave Nybegynder
14. juli 2004 - 23:13 #5
det er ikke deluxe :(
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. juli 2004 - 23:25 #6
æv så.. ved jeg ikke hvad det kan være..