Avatar billede audi Nybegynder
22. februar 2001 - 21:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

windows xp beta...

hvor kan man download windows xp beta???
www.microsoft.dk kunne jeg ikke finde den..håber i ved hvor...
Avatar billede kapla Nybegynder
22. februar 2001 - 21:44 #1
Det må du ikke
Avatar billede kapla Nybegynder
22. februar 2001 - 21:45 #2
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. februar 2001 - 21:58 #3
beta2 udgives først den 14. marts og bliver udsendt til betatestere! du kan jo evt. melde dig som betatester hos microsoft eller vente på at den kommer på en forside cdrom i et datablad, ligesom Win2k Pro kom i en beta2 sammen med Alt om Data sidste år!
Avatar billede burningice Nybegynder
22. februar 2001 - 22:05 #4
sagt på en lidt pænere måde. windows xp, plus en masse andet ikke-frigivet-beta-software er kun for de \"indviede\", og ikke os dødelige. Vi mp pænt vente og savlende kigge på forskellige previews de indviede laver ;)

Jeg mindes med gåsehud den store ståhej da man efter sigende kunne downloade en beta af internet explorer 6. Beta-teste har nemlig underskrevet et stykke papir med at de under ingen omstændigheder vil videredistrubiere (eller hvordan de tnu staves) den software de modtager fra microsoft.

Det korte og det lange er... nej, man kan ikke downloade den, den findes ikke hos microsoft, og den eneste (lovlige) måde du kan få den er ved at henvende dig til microsoft.
Avatar billede kapla Nybegynder
22. februar 2001 - 22:08 #5
Man kan faktisk godt downloade den men hvis jeg skrev et link her ville jeg blive slettet på 0,5
Avatar billede vandhunden Nybegynder
22. februar 2001 - 23:49 #6
...et eller andet siger mig at audi ikke var klar over at det er ulovligt at hente windows xp...
Avatar billede burningice Nybegynder
23. februar 2001 - 00:08 #7
og et eller andet siger mig at du har ret... :)

det var også derfor jeg prøvede at forklare på en lidt pænere måde... ja, faktisk synes jeg at JEG skulle have de point ;)
Avatar billede audi Nybegynder
23. februar 2001 - 09:06 #8
cyberfessor det får du...