Avatar billede feliz Nybegynder
14. juli 2004 - 20:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lag i CS

Hej!
JEG ER VED AT BLIVE SINDSYG!!
Jeg kan næsten ikke spille cs! for jeg lagger vildt meget!
Altså på denne måde! :P  : Min ping er altid på ca. 30 men der kommer mega lag på ca 5 sek med ca. 10-15 sek mellemrum!
Og det er pisse iriterende! Men jeg har haft rodet lidt med Hltoolz fordi min ping var på 100-130 altid og så lavede jeg et eller andet med hltoolz men nu er min ping normal men det lagger! jeg ved ikke helt hvad jeg har lavet men please hjælp mig! Jeg har en rimelig forbindelse 256/256 vi er 2 computere på med en router! men den lagger selv om den anden com er slukket!
Og jeg har ikke noget Download kørende!!
Så 200 p. til den der kan få det til at virke! Er naiv! :P
//Feliz
Avatar billede d_pro Nybegynder
14. juli 2004 - 22:54 #1
prøv smid din rate op på 10000
Avatar billede feliz Nybegynder
24. oktober 2007 - 21:30 #2
Lukket.