Avatar billede sander_michelsen Nybegynder
14. juli 2004 - 10:28 Der er 10 kommentarer

taske til bærbar

jeg mangler en taske til min bærbare pc. skærmen er på 12,1" så tasken skal være noget af det samme :) Ved nogle hvor jeg kan købe en sådan taske??

På forhånd tak

Sander
Avatar billede freehelp Praktikant
14. juli 2004 - 11:11 #1
Hejsa

Kan ikke lige pt finde en. Denne side kan måske finde den hvis du spørger dem pænt http://www.laptop4u.dk/reservedele.html

Det bedste ville nok være at ringe og snakke med Dan Mørkbak f.eks
Avatar billede freehelp Praktikant
14. juli 2004 - 11:12 #2
Avatar billede skab Nybegynder
14. juli 2004 - 12:02 #3
Hvis ikke det skal være på nettet, kan man også købe sådanne tasker hos f.eks. TDC-butikkerne, i Neye og i Electronic World..
Avatar billede skab Nybegynder
14. juli 2004 - 12:05 #4
Der er også en del herinde under "tasker" http://www.eu-computer.dk/shop/
Avatar billede skab Nybegynder
14. juli 2004 - 12:07 #5
Avatar billede freehelp Praktikant
23. juli 2004 - 14:01 #6
Ville være kanon med lidt feedback fra dig opretter :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 08:24 #7
Er det ikke på tide vi modtager lidt feedback omkring problemet/eller problemet som ikke er der mere?????
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 09:35 #8
Kunne være rart at høre hvordan tingene skred frem??????
Avatar billede freehelp Praktikant
25. august 2004 - 13:58 #9
Tiden er vist moden til lidt feedback eller en afslutning på spørgsmålet??
Avatar billede freehelp Praktikant
21. oktober 2004 - 08:23 #10
Mon ikke tiden er moden til feedback eller en nedlukning af dette spørgsmål??