Avatar billede kapsel Nybegynder
22. februar 2001 - 20:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

FastTrack100 - 500 points på højkant

Hej

Jeg ville gerne have min FastTrack100 til at virke på min RH7 box med 2.4.1 kernel\'en (ell. 2.4.2). Hvis en kan forklare mig hvor jeg finder nogle drivere osv. som virker, og hvad jeg skal gøre, er point\'sne dine.

</kapsel>
Avatar billede nitro Nybegynder
22. februar 2001 - 20:20 #1
windows.com
Avatar billede kapsel Nybegynder
22. februar 2001 - 20:28 #3
..Hvis en kan forklare mig hvor jeg finder nogle drivere osv. som virker, og hvad jeg skal gøre, er point\'sne dine..
Avatar billede superduck Nybegynder
23. februar 2001 - 12:59 #4
ok this is what you do.

Du henter kernelen ned fra adressen nævnt af makse:

ftp://ftp.promise.com/Controllers/IDE/FastTrak100/Linux/Linux62_70UniProcessor.zip

Derefter installerer du linux forfra (var vi ikke gået væk fra win :-)). Under install af rh7 skriver du lige i starten expert text. Herefter kan du specificere driver fra en diskette. Den zip fil du har hentetn ned med linket far makse.

Herefter skulle alt virke. Du kan nu bruge din raid som en alm. hd :-)) mount den som ext2 eller reiserfs. OG LINUXkassen (som man åbenbart siger idag) kører bare derudaf.

Håber det var nok ellers snak med mig på icq. Det kører ved mig :-)
Avatar billede makse Nybegynder
23. februar 2001 - 13:02 #5
Og det står også i den Readme fil der ligger i ZIP filen.
Avatar billede kapsel Nybegynder
23. februar 2001 - 13:10 #6
..ja, men på en 2.4.X kernel - det er LIDT noget andet..
Avatar billede kapsel Nybegynder
23. februar 2001 - 13:28 #7
tror jeg har fundet problemet, manglede vist support for det chipsæt som sidder på kortet, i min kernel..
Avatar billede kapsel Nybegynder
23. februar 2001 - 18:10 #8
jep..

well, har ALDRIG tænkt mig at reinstalle pga. en controller.. så venter jeg sgu..