Avatar billede t-x Nybegynder
14. juli 2004 - 01:46 Der er 1 kommentar

ISDN: Bruge Kanal1 til Down & Kanal2 til up.

Hey

Som i sikkert kan se så gør mit spg. ud på om man kan bundle en ISDN forbindelse til 128Kbit, også bruge den ene kanal til Downstream KUN og den anden kanal til upstream KUN. Grunden til dete er at jeg PT. sidder på ISDN, og det er ikke fedt at spille på nettet når ISDN ikke kan sende og modtage på samme tid. Hvis man kan, hvordan så ? Eller hvilket modem ville kunne klare det ?

Takker ;)
Avatar billede nik- Nybegynder
14. juli 2004 - 15:46 #1
Nixen bixen, de to kanaler samenlægges af Multilink og ses kun som én kanal. Men du kan da godt "sende" og "modtage" samtidigt. Det sker helt af sig selv. Derimod er 128kbit jo ikke en voldsom hastighed. Så hvis du f.eks. selv hoster spillet, kan de nok gå lildt tungt.