Avatar billede fireburn Nybegynder
13. juli 2004 - 22:45 Der er 3 kommentarer

Bluetooth, GPS, Java.. er det muligt ?

Jeg overvejer at købe en Sony Ericsson S700 når den udkommer. Den har Java 2.0 og bluetooth mulighed...

Så kommer spørgsmålet:
Ved nogen om der findes software og hardware til at benytte GPS Navigation med sådan en telefon ? altså som kører over Java ?

Har kigget overalt men har ikke kunnet finde det... så nu spørger jeg her :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
13. juli 2004 - 23:20 #1
Dette er hvad telefonen skulle understøtte af java så nej du skal ikke regne med at finde et program der bruger bth vha java.
SupportThe phone supports
Java 2 Micro Edition.
The functionality consists of:
•JSR 139 CLDC 1.1
•JSR 118 MIDP 2.0
•JSR 120 Wireless Msg API 1.1(the SMS part, not cell broadcast).
•JSR 185 JTWI•JSR 184 3D
•The following functions of the JSR 135 Mobile Media API 1.1:
- Audio playback
- Video playback
- Camera snapshot.

Men programmer skrevet til dens Symbian Os burde være muligt at bruge.
Du kan læse om programmering i det her
http://developer.sonyericsson.com/site/global/docstools/symbian/p_symbian.jsp
Bluetooth C++ programming (1,7 MB) Nov 19, 2003

Specifik software til telefonen ved jeg ikke noget om
men forhandlere af software til symbian os burde vide noget om det eller forhandleren når du køber den.
http://www.google.dk/search?q=symbian+os+gps+navigation&ie=UTF-8&hl=da&meta=
Avatar billede simonvalter Praktikant
13. juli 2004 - 23:21 #2
Men ellers er det en nice telefon. Den er rigtig god support for java programmering i forhold til mange andre telefoner på markedet.
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. december 2004 - 18:54 #3
lukketid?