Avatar billede konne Nybegynder
13. juli 2004 - 19:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CUE+BIN filer

Hej !
jeg har en DVD hvor der er 6 mapper på, i hver af de 6 mapper er der yderligere 2 filer i hver mappe. Den ene fil er en BIN fil på ca. 400MB og den er en CUE fil på ca. 100KB. Jeg kan ikke finde et program eller en måde at åbne disse filer på, så jeg kan få installeret mine programmer.

Nogen ideer?

KONNE - Xp 2002
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. juli 2004 - 19:38 #1
Avatar billede bouggi Nybegynder
13. juli 2004 - 19:39 #2
Nero burning rom..
klik filer
brænd billede
find filen som ender på cue..
klik brænd
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. juli 2004 - 19:45 #3
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php
Du kan også installere en virtuel cd/dvd-player så behöver du ikke at brände dem.
Så kan du köre dem direkte fra filen uden at behöve at göre noget.
//Michael
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. juli 2004 - 19:47 #4
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. juli 2004 - 19:50 #5
i har vist ikke kigget i linket..O/
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. juli 2004 - 19:56 #6
bartfreak>>Der står intet om at man kan köre den direkte fra harddisken. Der er godt nok en masse links (b la til daemon), men er man ikke indsat så har man ikke en chance for at vide hvad der er godt og skidt blandt disse links, eller?
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. juli 2004 - 19:58 #7
OBS. Håber ikke jeg löd alt for negativ, i så fald var det ikke meningen ;o)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. juli 2004 - 21:03 #8
de er alle ok, men min favoritter er klart clone og deamon..O)
Avatar billede konne Nybegynder
13. juli 2004 - 21:31 #9
tak for hjælpen. Så virker det hele. Point går til bartfreak for linket til daemon. Det er et godt og meget nemt program at bruge.
Tak til michael stim også!.
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. juli 2004 - 21:33 #10
You're welcome