Avatar billede mrjingles Nybegynder
13. juli 2004 - 16:46 Der er 1 kommentar

Backup af e-mail i Mozilla 1.7B

Hvordan dæwlan tager man en backup af e-mails fra Mozilla 1.7B? Vil gerne opdatere til en ny version, men har henved 1000 e-mails osv. der gerne skulle med over ...

På forhånd tak !
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2004 - 18:10 #1
Jeg tror ikke Mozilla har en decideret funktion til det, men gå i indstillinger for din konto og kig under serverindstillinger. Her kan du nederst se hvilken mappe mozilla gemmer din konto i. Kopier denne mappe et andet sted på dit c-drev, eller endnu bedre til et andet drev, så bevarer du også dine mails hvis du en dag skal formatere. Derefter kan du altid flytte dem tilbage, eller pege på den nye mappe når du har installeret den nye version.

Forøvrigt mener jeg ikke du mister dine mails ved at opgradere Mozilla til en ny version, det har jeg i hvert fald ikke selv oplevet.