Avatar billede refshauge Nybegynder
13. juli 2004 - 14:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fade billeder

Jeg har lavet en lille funktion som fader et billede op ved mouseover og fader det ned igen ved mouseout. Se http://www.refshauge.dk/13072004/

Det har dog 2 uhensigstmæssigheder, som jeg vil høre om nogen kan hjælpe med:

1. Det virker ikke i Mozilla!

2. Hvis man ikke bliver stående på et billede til det er fadet helt frem, så laver den fade op og fade ned samtidig og det virker ikke så godt.

Håber nogen kan hjælpe :-)
Avatar billede roenving Novice
13. juli 2004 - 14:05 #1
Avatar billede refshauge Nybegynder
13. juli 2004 - 15:24 #2
Tak for inputtet. Jeg har kigget på din kode og forsøgt at få det til at virke. Problemet er dog at det jo ikke er billedet, som der er onMouseOver på, som skal fade. Jeg kan derfor ikke bruge "this". Jeg har så forsøgt at skrive billedets navn i stedet for "this", men det virker ikke rigtig.
Avatar billede roenving Novice
13. juli 2004 - 15:32 #3
Du skal så lave en reference til elementet, f.eks. document.images['billedenavn'] ...
Avatar billede refshauge Nybegynder
13. juli 2004 - 15:44 #4
Tak det virker.
Læg et svar, så skal du få nogle point :-)
Avatar billede roenving Novice
13. juli 2004 - 15:53 #5
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
13. juli 2004 - 16:03 #6
-- og tak for point ;~}