Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
13. juli 2004 - 10:09 Der er 16 kommentarer

gta vice city img tool

hej allesammen... håber der lige er nogen der ka' hjælpe med det her... for sys det er meget mystisk...

her den anden dag besluttede jeg mig lige for at spille mit vice city lidt igen og ville så lave lidt om i spillet og brugte img-tools... og det virkede fint... og kørte uden problemer... men så har jeg lige haft det slettet igen og installeret det forfra... men hvis jeg nu prøver på at slette en bil for at sætte en ny ind skriver den bare "Dir file error! it might be in use.. exiting..." og sår'n står den bare indtil man lukker programmet... og hvis jeg bare sætter en ny bil ind uden at slette noget eller noget som helst skriver den "File access denied."

hvorfor gør den lige det.. for i første omgang skete ingen af de ting der...

på forhånd tak...
Avatar billede bernie Nybegynder
13. juli 2004 - 12:11 #1
Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
13. juli 2004 - 12:58 #2
hmm... ka' daemon tools bruges til at ændre img filer...?
Avatar billede teknikeren Nybegynder
13. juli 2004 - 13:06 #3
hehe bernie det er ikke sådan nogle img filer :P
Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
13. juli 2004 - 13:39 #4
hehe... sys nok lige der var noget gal der... men okay... hehe... har oss lige prøvet med nogen andre img-programmer til vice city og der vil den heller ikk... har oss prøvet at geninstallere spillet en halv million gange og ka' stadig ikk ændre på noget som helst... der kommer bare nogenlunde samme besked op... hvad ka' der være i vejen...?
Avatar billede teknikeren Nybegynder
13. juli 2004 - 17:31 #5
Hmm... Du skal bruge et af de programmer vice city siderne anbefaler.. Jeg prøver lige at finde et link.. forresten er det de samme biler du prøver at ligge ind som før?
Avatar billede teknikeren Nybegynder
13. juli 2004 - 17:32 #6
Arrrh kan bare ikke vente til at San Andreas udkommer til pc.. Hvis det gør..
Avatar billede teknikeren Nybegynder
13. juli 2004 - 17:32 #7
Ved ikke om du kan bruge det her link:

http://vc.gta3r.com/?addingcars
Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
13. juli 2004 - 18:45 #8
---> teknikeren... ja det er de samme biler... men har oss prøvet med nogen andre... og det vil bare ingenting som helst...
Avatar billede teknikeren Nybegynder
13. juli 2004 - 18:49 #9
Har du taget et kig på det link jeg postede?
Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
13. juli 2004 - 18:53 #10
---> teknikeren... det er den img-tool de har derinde jeg bruger...
Avatar billede teknikeren Nybegynder
13. juli 2004 - 18:55 #11
Jamen du skal bruge den tutor der står der..
Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
13. juli 2004 - 18:59 #12
nååå okay... :) kigger lige på det...
Avatar billede teknikeren Nybegynder
13. juli 2004 - 19:02 #13
Jep Jep :o)
Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
15. juli 2004 - 13:10 #15
fandt selv ud af det... fjernede bare skrivebeskyttelsen fra alle filer i spillet og fjernede cd'en fra drevet... og med hensyn til det sidste link... så har jeg prøvet det program... men sys ikk rigtig det er så godt... men okay... men i ka' stadig lige få muligheden for at få pointene hvis der lige er en der ka' komme med et link til en mod der gør så der kommer flammer ud af udst'en... altså ligesom i 2f2f... og hvis det er så en NOS-mod... det ska' bare ikk være den der Joey's nos mod... for den fjerner alle missioner i spillet...
Avatar billede teknikeren Nybegynder
15. juli 2004 - 16:00 #16
Hvad med at bruge cubanernes bil i stedet? :P