Avatar billede l-lindberg Nybegynder
12. juli 2004 - 23:56 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

DVD Brænder program (alle svar får point)

Hejsa Eksperter

nu er det snart en måneds tid siden jeg købte min computer med en: CD Rom Toschiba DVD-brænder... ham jeg købte den af sagde at dvd og cd brændere idag er så billige at det simpelthen er for dyrt at ligge software med... men hvad gør jeg så??? får man meget mere for pengene hvis man betaler for programmet end hvis man finder et gratis og har nogen eventuelt et link til et program som ikke koster kassen (eller er gratis) så vil jeg blivve meget taknemmelig... alle svar får point

Lasse
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
13. juli 2004 - 00:04 #1
Du kunne prøve www.nero.com
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. juli 2004 - 00:12 #2
huuh det er godt nok mange penge kender i noget billigere? du får point sonysoccer...
Avatar billede kabbak Professor
13. juli 2004 - 00:12 #3
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. juli 2004 - 00:18 #4
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. juli 2004 - 00:18 #5
kunne bestemt være en mulighed... andre eller komentarer
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
13. juli 2004 - 00:18 #6
Nej l-lindberg du kan gritis downloade Nero 6 for at finde ud af om det er noget for dig, men der er nogle begrænsninger!!!
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
13. juli 2004 - 00:19 #7
Hvordan synes du selv det går med at give alle svar point :-)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. juli 2004 - 00:23 #8
har du da ikke fået?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. juli 2004 - 00:24 #9
Du kan hente din halvdel her "sonysoccer" - http://www.eksperten.dk/spm/519316 *S*
Takker for mit vedkommende :)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. juli 2004 - 00:26 #10
nej det var ikke opretter ønske i skulle dele der er point til alle da jeg er lidt desperat efter at kome igang med at brænde
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. juli 2004 - 00:27 #11
har set lidt på deebburner er det et godt program eventuelt nogle kommentare?
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
13. juli 2004 - 00:29 #12
Hvis det var din hensigt at give alle point, så skulle du vente med at uddele dem til ALLE havde svaret!

>victor-1 du beholder bare selv pointene, det er selvfølgelig en fejl fra l-lindbergs side og det skal der da også være plads til :-)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. juli 2004 - 00:31 #13
okay beklager det har jeg haft misforstået kan jeg gøre noget for at alle får point?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. juli 2004 - 00:35 #14
Ønskede du at ALLE skulle ha' haft 50 point, kan du blot gøre som jeg lige har gjort.
Opret et spørgsmål med point til "sonysoccer" og husk at henvise til tråden her.

Husk også i denne tråd, at smide et link til den nye tråd ;o)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
13. juli 2004 - 00:37 #15
Jeg vil nok sige at det vil være lidt for flot at give ALLE svar 50 point, så svært er dit spørgsmål nu heller ikke ;-)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. juli 2004 - 00:38 #16
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. juli 2004 - 00:39 #17
komentare til deebburner?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. juli 2004 - 00:39 #18
Det samme mener jeg og opfattede det derfor også som om, at vi skulle dele :o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. juli 2004 - 00:42 #19
Du kan jo læse om programmet via det link jeg smed til dig og som du accepterede.
Det er rimeligt vanskeligt at sidde her og vide, hvilke kommentarer det er du så gerne vil ha' *S*
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. juli 2004 - 00:42 #20
jeg har ikke noget imod at hjælpe dem der hjælper mig... http://www.eksperten.dk/spm/519321 skriv et svar der og i får jeres point
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. juli 2004 - 00:53 #21
"l-lindberg" - får du problemer med programmet, vil jeg gerne fortsat hjælpe dig. Men lige om lidt er jeg den som er gået til køjs.

Du kan blot senere finde denne tråd frem og skrive i den. Så skal jeg forsøge at hjælpe dig så godt jeg kan :o)

Godnat.
Avatar billede johnbf Praktikant
01. september 2004 - 15:00 #22
det bedste program jeg har prøvet er copytodvd
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. september 2004 - 15:31 #23
"johnbf" - fint nok, men hvad med et link ?
Ellers er din kommentar jo ikke meget bevendt *S*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. september 2004 - 15:37 #24