Avatar billede teknikeren Nybegynder
12. juli 2004 - 21:42 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

GTA: San Andreas til pC?

Hejsa! Sidder der nogle GTA-nørder derude som ved om GTA: San Andreas bliver released til pc?
/Rasmus
Avatar billede taskmgr Nybegynder
12. juli 2004 - 22:07 #1
Både GTA 3 og GTA Vice City blev udgivet til PC (godt nok senere end konsol-versionerne, men alligevel).

Derfor kan man vist med lidt sund fornuft godt regne med at tilfældet bliver det samme med SA :) De tjener jo også penge på PC versionen...
Avatar billede teknikeren Nybegynder
12. juli 2004 - 22:09 #2
Jep.. Men jeg tror sku spil-producenterne er ved at vippe pc ud.. Desværre..
Avatar billede taskmgr Nybegynder
12. juli 2004 - 22:16 #3
Nej jeg tror faktisk det er omvendt, selvom der udkommer unikke titler til konsollerne. Mit gæt er at fremtidens konsol kommer til at være en kompakt maskine med PC hardware.
Avatar billede teknikeren Nybegynder
13. juli 2004 - 11:22 #4
Jah, måske.. Og så skal man heller ikke til at opgradere sin pc hele tiden hvis man vil spille de sidste nye spil.. Med mindre de laver sådan at man kan købe opgraderingspakker til de nye konsoller.. Men der er jo sådan set lavet en "pc-konsol".. Det er den nye playstation 3 fra sony!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. juli 2004 - 11:37 #5
Nemlig, og den nye Xbox bliver også noget i den stil :) Udviklingen går hurtigt, så de kan jo blive ved med at lave nye konsoller for at de skal kunne følge med. Det går sikkert op for dem snart at det ik kan betale sig.
Avatar billede teknikeren Nybegynder
13. juli 2004 - 11:39 #6
Jep :D Det må man da håbe! Der må da også snart komme en PS2 emulator til pc som bare kræver at man har dvddrev..
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. juli 2004 - 12:04 #7
Det skal jeg så ik' gøre mig klog på :)
Avatar billede franke81 Nybegynder
18. september 2004 - 01:18 #8
Fra Rockstar Norths hjemmeside:

Developed by world-class designers Rockstar North, Grand Theft Auto: San Andreas will be available exclusively for the PlayStation 2 computer entertainment system and is expected to be in stores in North America on October 19, 2004 and in Europe on October 22, 2004.

^^ det lyder ikke godt for os PC gamer.
Avatar billede rasmustrads Nybegynder
15. juni 2005 - 17:12 #9
vil lige påpege at GTA San Andreas udkom til PC d. 10 Juni...

http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?MediaId=20785&sort=4&uid=13928
Avatar billede taskmgr Nybegynder
23. juni 2005 - 12:32 #10
Det var vel også hvad jeg forudsagde i den første kommentar :)