Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. februar 2001 - 17:30 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

Design søges!

Hejsa eksperter : jeg søger design til www.zequenze.dk
Jeg ved alle flyver i flæsket på mig pga. min fortid men jeg afventer svar fra admin omkring det hele, jeg har forklaret det hele og undskylder mange gange, så Parazite og i andre, lad venligst være med at begynde på jeres pis igen, for jeg er klar over det.
Admin også en undskyldning til dig og crewet.
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. februar 2001 - 17:31 #1
www.123ferie.dk/eksperte/designs.zip
Måske er der noget du kan bruge, eller blive inspireret af.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. februar 2001 - 17:32 #2
No such file
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. februar 2001 - 17:32 #3
Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:38 #4
no doubt>>>Ved du godt at alle kan logge ind som enhver brruger med et bestemt password?
Avatar billede pstric Nybegynder
22. februar 2001 - 17:43 #5
blazer>> er det det samme, du knækkede tdaugaard\'s fotx med??
Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:45 #6
nogenlunde...
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. februar 2001 - 17:45 #7
Hvad !???
Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:45 #8
er sq nemt nok når madn kan sql...bare smæk et \' ind og læs fejlmeddelsen..så kan mand regne ud hvad mand skal gøre...
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. februar 2001 - 17:46 #9
Hvor vil du hen med det blazer ?
Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:46 #10
no doubt> skriv ethvert brugernavn og så som password skriv:
--START--

a\' or password <> \'a

--SLUT--
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. februar 2001 - 17:50 #11
Brugernavn:
Kodeord:

Hvad er det du gør Blazer?
Fatter det ikke rigtig... hvor skriver du det der.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. februar 2001 - 17:51 #12
Jamen hvorfor skal jeg gøre det, det har intet med design at gøre
Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:51 #13
brugernavn=BAH
kodeord=a\' or password <> \'a

Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:52 #14
no doubt>>>Må du sa osse selv om.....gav bare et godt råd!
Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:52 #15
hmm..gad vide om at den kører på en mysql..så kan mand jo oxo lige smække en delete eller update med ind i sql sætningen....
Avatar billede pstric Nybegynder
22. februar 2001 - 17:53 #16
blazer>> Du er en pain in the ass for site administratorer, men når jeg engang får mit site op, håber jeg da at du vil være med til at afluse det *G*
Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:54 #17
pstric>>>Helt sikkert...elsker at \"hacke\" sider..især når det er lovligt...utroligt så mange admins der har snot i hovedet...f.eks. så er det reletivt nemt at logge ind som enhver på en af danmarks mest brugte mail services...
Avatar billede pstric Nybegynder
22. februar 2001 - 17:55 #18
*tsk, tsk*
Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 17:55 #19
faktisk syntes jeg at det er flot at xperten ahr så god sikkerhed..ikke EN fejl har jeg fundet...

netcoders og activeserver pages f.eks. spytter galdeligt password ud til enhver profil...heh
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. februar 2001 - 17:59 #20
Hallo, détte er OM design ikke hack
Avatar billede hans Nybegynder
22. februar 2001 - 17:59 #21
heh..k..stopper nu :)
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2001 - 18:19 #22
Jeg har flæsket lidt med et deisgn til min klasses side ...
[http://keside.subnet.dk/eksperten/screenshot.jpg] - hvis det er noget smidder du mig bare en mail ikk\' --> ct@person.dk
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2001 - 18:21 #23
Pssst ... blazer ... når jeg får min side op og stå vil du så ikke *forsøge* ;o) at hacke lårtet??? - en mail jeg kan fange dig på?
Avatar billede padkjaer Nybegynder
22. februar 2001 - 18:22 #24
smid en icq...83294654
Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 18:24 #25
yup...må du godt..men eller skriv til jlykkegaard@mailandnews.dk
Avatar billede blazer Nybegynder
22. februar 2001 - 18:25 #26
mente .com
Avatar billede staz Nybegynder
22. februar 2001 - 20:59 #27
Jeg vil gerne give det i forsøg.... Fri hænder eller hvad, jeg ser ikke nogle krav.
Tjek mig på www.whitehat.dk/staz eller www.whitehat.dk/pixel

---- Staz ----
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. februar 2001 - 21:02 #28
Ja, lav et forsøg frie hænder men skal fungere med undermenuer som nu. på siden. og ik noget af det der der pop up
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
22. februar 2001 - 21:02 #29
hvilke desing er det exact du søger ???
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. februar 2001 - 21:05 #30
Noget nyt, pænt, tja forsøg.
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2001 - 21:09 #31
Tak blazer ... har noteret din mail ...
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 10:12 #32
Jeg skal nok komme med et forslag ;-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. februar 2001 - 10:20 #33
Det er OK at vende tilbage og love bod og bedring, men der er grænser. Jeg håber du holder dig indenfor reglerne denne gang, for der er ikke respekt om din handlemåde indtil nu, og derfor er min tålmodighed ultrakort ! Jeg håber inderligt du finder \"takten\".
Avatar billede joker73arb Nybegynder
23. februar 2001 - 10:54 #34
>>>Staz

Det er nogle fede sider du har lavet der.. MEN alt efter havd man går efter af design, sætter de små vinduer ikke en kæmpe begrænsning i layout samt indholdet af siden?? Derudover er der jo, hvis man snuser lidt rundt på nettet, en generel holdning der hedder at det skal være et simpelt og ligetil design der skal bygges.. Et xtra vindue der konstant er der vil jo være den dimentrale modsætning til et brugervenlig og simpelt design, eller??

-Joker
Avatar billede staz Nybegynder
23. februar 2001 - 13:43 #35
Joker >> Du har så meget ret. Alle kan ikke lide de små og indlukket designs og pop up vinduer. Det er netop derfor jeg gør det. Jeg sætter grænser i stedet for og lave de kedelige sider med en menu, i venstre side. Men du har ret, det begrænser designet og plads til budskab, men det er sjovt og lave. Men bare roig, det forlsag jeg kommer med her til biver ikke et \"miniture\" design :-D

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
23. februar 2001 - 13:44 #36
Undskyld stave bobs.. der er rimlig mange...

---- Staz ----
Avatar billede joker73arb Nybegynder
23. februar 2001 - 14:12 #37
>>>Staz..

LOL...
Men tag ikke fejl.. Jeg kan lide dine layouts..

-Joker
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 22:56 #38
Hvad synes du om:
http://www.misskat-net.subnet.dk/zequenze/index.htm

Håber du synes godt om det, selvfølgelig ;-)

Trine / Misskat
Avatar billede no_doubt Nybegynder
23. februar 2001 - 23:11 #39
Det er for fedt det der miss.....lav lidt mere, det er fandme for sejt.
Avatar billede Trine Nybegynder
24. februar 2001 - 16:38 #40
Jeg har lavet lidt mere på det ;-)
Jeg fjerner den der copyright-dimmer ved logoet, når du har accepteret, hvis du altså godtager mit design.

Trine / Misskat
Avatar billede no_doubt Nybegynder
24. februar 2001 - 16:43 #41
Det er mega godt, det nupper jeg Misstat *s*
Avatar billede staz Nybegynder
26. februar 2001 - 08:46 #42
Hårdt... Det ser godt ud misskat. Du fortjener pointende....

---- Staz ----
Avatar billede nomiz Nybegynder
04. marts 2001 - 18:33 #43
nice