Avatar billede zijco Nybegynder
12. juli 2004 - 20:45 Der er 12 kommentarer

manglende software til lydkort i bærbar

Hej eksperten.dk (brugere), jeg sidder lige og er igang med at installere en bærbar pc.. alle hardware dele osv. er installeret via xp, den har altså gjort det automatisk, der er dog en ting der ikke er blevet installeret af sig selv.... Lydkortet! fandens til karl....

Well, der står ikke noget om hvilket lydkort det er, der står bare at det er et "multimedie lydkort"... jeg tænkte på om der ikke bare var en eller anden general driver som man kan bruge?? i så fald må i godt lige smide et link eller to til den ;)

MVH ZijCo.....
Avatar billede wickedd Juniormester
12. juli 2004 - 20:50 #1
uha, det er vel et onboard, men hvilket mobo er der i?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. juli 2004 - 20:51 #2
hvem har produceret maskinen og hvilken model er der tale om?
Avatar billede zijco Nybegynder
12. juli 2004 - 20:53 #3
det er et onboard ja.... og det er en siemens computer...
Avatar billede zijco Nybegynder
12. juli 2004 - 20:54 #4
og det er en celeron.......
Avatar billede wickedd Juniormester
12. juli 2004 - 20:54 #5
du har ikke et mærke?
Avatar billede zijco Nybegynder
12. juli 2004 - 20:57 #6
ooh sry... der står amilo på den også...
Avatar billede wickedd Juniormester
12. juli 2004 - 21:00 #7
Avatar billede wickedd Juniormester
12. juli 2004 - 21:02 #8
Avatar billede zijco Nybegynder
12. juli 2004 - 21:06 #9
det er en celeron der er i, og ikke en amd...
Avatar billede wickedd Juniormester
12. juli 2004 - 21:07 #10
tror faktisk det er ligemeget hvilken processor der er i, lydkortet er det samme.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. juli 2004 - 08:30 #11
Et model nummer ville hjælpe meget!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. juli 2004 - 08:36 #12
På denne side kan du indtaste din maskines serie nummer og få en liste over de drivers der er at få til maskinen: http://download.fujitsu-siemens.com/Default.asp?C=1&LinkAktion=Assistent/Start.asp