Avatar billede /krag Nybegynder
12. juli 2004 - 18:05 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at brænde mpeg fil

Hey.

Jeg står i den situation, at jeg har mixet en video sammen i programmet Pinnacle Studio og derefter gemt den som en mpeg fil. Derefter prøver jeg så at brænde skidtet ned på en CD, så jeg kan afspille det på min DVD-afspiller. Men det vil den ikke.

Programmet jeg bruger er Nero - Burning Rom. Den kommer med en melding om diverse krav som skal opfyldes førend jeg kan brænde min fil.

Derfor: nogle som kender et godt og gratis program, som kan brænd mpeg?

Point gives til person som kan løse mit problem: at få indsat filen i programmet og brændt.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
12. juli 2004 - 18:11 #1
hvordan brænder du i Nero.?
Du kan prøve at lave en svcd, i Nero, men alt afhænging af hvilken version, skal du bruge en plugin.
http://www.desktop-video-guide.com/burn-vcd-nero-burning-rom.html
Avatar billede bartfreak Nybegynder
12. juli 2004 - 18:19 #2