Avatar billede vels Nybegynder
12. juli 2004 - 17:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mambo CMS

Hej

Jeg leger lidt med mambo CMS, men der er en ting jeg ikke fatter fjerne det er "News flash" jeg har unpublish alle ting der under, men på siden står der stadig "News flash" det vil jeg gerne ha fjernet helt... men hvilken fil gør man det ik? har søgt i forskellige filer men uden hel :(
Avatar billede googolplex Novice
12. juli 2004 - 22:58 #1
Jeg vil foreslå at du spørger i deres forum, der er sikkert en der ved det der :)
Avatar billede rexdegn Nybegynder
18. juli 2004 - 18:52 #2
Du skal fjerne newsflah i templaten! Der er nogen der designer deres tempalte sådan at newsflash ligger som et fast element hvilket jo er vanvittigt når der er mulighed for at tilføje eller fravælge alle elementer fra kontrolpanelet. Skriv hvis du skal bruge hjælp til at fjerne newsflash fra templaten.
Avatar billede vels Nybegynder
19. juli 2004 - 13:37 #3
oki takker :) jeg får lige kigget på det
Avatar billede oleg Nybegynder
28. oktober 2004 - 09:01 #4
Se det officielle forums danske afdeling, der kan du få svar på dine spørgsmål og møde mange andre der er meget glade for Mambo!

http://forum.mamboserver.com/forumdisplay.php?f=19

God fornøjelse.
Avatar billede vels Nybegynder
23. februar 2012 - 18:28 #5
lukker