Avatar billede xollin Nybegynder
12. juli 2004 - 17:16 Der er 3 kommentarer

Hvordan lægger man spil ind på ens mobil

Hej...

Jeg har lige downloadet et gratis java spil min mobil (Nokia 6610i)

Men hvordan åbner jeg spillet på mobilen ?

Jeg kan godt smide spillet over via IR, men jeg ved ikke hvordan jeg skal åbne det!

Jeg bruger Nokia PC_Suite 62

Man dl det som en .winrar fil
Avatar billede werd Nybegynder
13. juli 2004 - 15:06 #1
du skal bruge den applikation i pc suite der hedder tilføj programmer..

men først skal du pakke .rar filen op. Det kan du gøre med winrar
Avatar billede xollin Nybegynder
14. juli 2004 - 21:31 #2
Jamen når jeg har gjort det.. skal jeg så lægge den over, som når jeg skal lægge et program over ?

Hvor kan finde gratis programmer til ens mobil ?
Avatar billede werd Nybegynder
14. juli 2004 - 22:39 #3
ja for et spil er jo en slags program. Spillet kommer så til at ligge i spilmappen eller programmappen. Jev ved ikke hvor der er gratis programmer - jeg betaler bare de 10-20 kr det koster. Jeg kan poste nogle links hvis du er interesseret