Avatar billede mrhdk Nybegynder
12. juli 2004 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ikon billeder forsvundet

hej jeg har formateret min comp. og instaleret xp og når jeg så åbner stifinder, mangler de små mappe ikonerne ude i venstre side. selve stierne fungere fint nok men se små ikoner er væk
evt. se her. http://home20.inet.tele.dk/mrh/winxp.jpg
er der nogen der kan forklare hvorfor  og evt. hvordan man får dem igen
  hilsen Martin
Avatar billede haverslev Novice
12. juli 2004 - 15:24 #1
Åbn stifinder, klik på fuknktioner, klik på mappe indstillinger, klik på faneblad VIS, klik på Gendan standardindstillinger, klik OK.
Chec at den sætter flueben i "Vis enkelt mappevisning i stifinders mappeliste"
Avatar billede flyhard Nybegynder
12. juli 2004 - 15:28 #2
Denne artikel: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;307028 giver dig forklaringen.
Det er meget simpelt hvorfor du ikke har det (eller ikke), men det er fordi du ikke har et C: drev.
Du bliver nødt til at gøre det på en anden måde. Du skal bare være klar over at det er noget du bliver nødt til at gøre hver gang du starter op, eller ligge det ind i et startup script.
Åben en Command Prompt
Skriv subst c: f:\ og tryk ENTER
Skriv exit og enter

Mvh Lars
Avatar billede mrhdk Nybegynder
12. juli 2004 - 19:09 #3
>Lars 1000 tak der forklarede hvorfor :-)
Avatar billede mrhdk Nybegynder
12. juli 2004 - 19:40 #4
hvordan godkender man så et scar og lukker for spørgsmålet?
Avatar billede flyhard Nybegynder
13. juli 2004 - 12:43 #5
Måske jeg skulle sætte dette her som et svar, og ikke en kommentar...så burde du kunne godkende svaret.