Avatar billede levditliv Nybegynder
12. juli 2004 - 14:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tastetur på bærbar = underlig

Hej!

har en acer travelmate c300, men tastetur er lige begyndt at opføre sig underligt. Fn tasten er aktiveret hele tiden, dvs. at jeg skal holde den nede hele tiden for at skrive det her...ellers skifter den. Har prøvet at fjerne driveren, hvilket ikke hjælper...meget underligt!!!!
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. juli 2004 - 15:27 #1
Har du for nylig installeret software til et eksternt tastatur? (Jeg spørger da jeg selv har været ude for præcis samme problem da jeg installerede et eksternt Logitach tastatur)
Avatar billede levditliv Nybegynder
12. juli 2004 - 18:26 #2
ja nøjagtig det, et trådløst logitech tastetur
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. juli 2004 - 22:02 #3
Har du været inde og opdatere softwaren på Logitechs hjemmeside? - Hvis ikke, så gør det.
Avatar billede levditliv Nybegynder
12. juli 2004 - 22:30 #4
okay....hvordan lukker man spørgsmålet, lang tid siden jeg har været her sidst
Avatar billede le_bon Nybegynder
12. juli 2004 - 22:32 #5
Jeg lægger hermed et svar, men skal du ikke lige se om det virker før du gi'r mig point'ene?