Avatar billede 1711lars Nybegynder
12. juli 2004 - 12:20 Der er 11 kommentarer

Map hack til diablo 2?

Er der nogen der har der...
Avatar billede freehelp Praktikant
12. juli 2004 - 12:29 #1
Tvivler på du får hjælp til snyd ! :)
Avatar billede freehelp Praktikant
12. juli 2004 - 12:30 #2
Map hack er ulovligt (medmindre det er under open) og der er en chance for at du kan blive hacket.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
12. juli 2004 - 12:57 #3
www.megagames.com tjah.. du kan jo kigge lidt rundt derinde... og freehelp.. ulovligt er det da ikke hvis fyren har købt spillet lovligt...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
12. juli 2004 - 13:00 #4
men noget andet er.. jeg forstår ikke du lyster at gøre det... for det er da kedeligt.. og har slet ikke nogen udfordring i sig... ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
12. juli 2004 - 13:12 #5
Selvfølgelig er det IKKE ulovligt når han spiller mod sig selv - men tvivler på det er det han vil :-)

Prøv du at gå ind på en server med wall hack og se hvor længe du får lov til at være der
Avatar billede dikki Nybegynder
14. juli 2004 - 12:17 #6
Du kan smutte ind på www.blizzhackers.com og til alle jer andre.. Maphack er altså ikke så slemt.. Der findes et screenshot på blizzards hjemmeside hvor man kan se de selv bruger maphack :D
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
15. juli 2004 - 01:43 #7
http://forward.to/mousepad

Mousepad er nu begyndt at tage 15$ i provision for programmet, så hvis du henter det gratis andetsteds er det vel også ulovligt? Blizzard skriver også at brugen af maphack bryder slutbrugerlicensaftalen, så hvis man bliver taget i brugen af det på battle.net risikerer man at ens CD-key bliver deaktiveret...
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
15. juli 2004 - 01:45 #8
...og du skal selvfølgelig ikke hente det fra et af de links der står under "Rip Offs" ... ;)
Avatar billede 1711lars Nybegynder
19. juli 2004 - 08:07 #9
Jeg har ikke fundet det.. lukket
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 08:23 #10
husk at lukke!
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 09:33 #11
Kunne være rart at høre hvordan tingene skred frem??????