Avatar billede rantnrave Nybegynder
12. juli 2004 - 10:57 Der er 1 løsning

Valg af højtaler system (hurtig, mange svar)

Jeg har set en auktion på qxl.dk vedr. et sæt højtalere, det er nyt og lyder til at være noget godt.. http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=12769882&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10355
og billigt er det jo også.

men før jeg havde set det sæt, ville jeg have købt dette sæt fra ozaki: http://www.ozaki.com.tw/global/en/products/products_Feature.php?source=series&pID=4
til en pris omkring 1.600

Men nu ved jeg ikke hvad jeg skal... om jeg skal købe det ene eller det andet..

jeg vil gerne have mange forslag. og selvfølig inden auktionen slutter!

På Forhånd tak
Avatar billede rasmusn Nybegynder
12. juli 2004 - 12:09 #1
Jeg synes systemet på qxl lyder billigt, men til gengæld ser det også noget skravet ud. En 4" bas en meget lille, så jeg tror ikke du skal forvente en voldsomt dyb bas. Med hensyn til udgangseffekten på 2000 W PMPO, så kan du ikke bruge dette til noget. PMPO Står for Peak Music Power Output, og angiver hvad systemet kan yde i et splitsekund, og ikke vedvarende. Det andet systemet fra Ozaki tror har jeg meget bedre lyd. Du får en 10" bas og 2 vejs sattelitter.

Alt i alt vil kommer det selvfølgelig an på hvad det skal bruges til. Hvis du skal bruge det til at høre musik på, og ikke er ligeglad med lydkvalitetet, skal du klart vælge Ozaki, men hvis du kun skal bruge det til spil, så kan det billige nok godt gå.