Avatar billede rexuz Nybegynder
12. juli 2004 - 01:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DVDrip: Hvilket program?

Davs..

Har hørt en masse om f.eks. DVDShrink, men så læste jeg denne artikel http://www.dvd.box.sk/articles8.php Nu ved jeg ikke retty. DVDShrink får jo ikke ligefrem gode ord med på vejen. Men deres vinder får til gengæld også nogle ord med på vejen i denne tråd http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=90287 Så jeg er en smule forvirret. Men hvad bruger i? Hvorfor? Har i prøvet andet? Ja hvilket progam mener i man skal bruge til backup?

En sidste ting.. AC3 5.1 vs. DTS. Er det værd, at gemme DTS udgaven?

Ja det er lidt svært, at uddele point, da det ikke er et direkte problem. Men den eller de der evt. kan lægge fakta bag deres valg vil stå stærkt :)
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
12. juli 2004 - 01:26 #1
brug anyDVD og CloneDVD i kombi.

DET fungerer!
Avatar billede freehelp Praktikant
12. juli 2004 - 09:42 #2
http://www.digitalempire.dk/forum/board.php

Dette er STEDET til disse ting :-)

Gutten har syg styr på dette område og er meget hjælpsom

//Freehelp
Avatar billede freehelp Praktikant
25. august 2004 - 13:57 #3
Tiden er vist moden til lidt feedback eller en afslutning på spørgsmålet??
Avatar billede rexuz Nybegynder
04. september 2004 - 00:06 #4
det her du helt ret i freehelp :) Hvis du lige smider en svar fætter, så ska du skam nok få a point.

Undskylder meget det mega sene replay men havde sgu ik lige tænkt over jeg havde nogle point ud at svømme.
Avatar billede freehelp Praktikant
04. september 2004 - 09:04 #5
Ikke undskyld - det bedste er du overhovedet giver feedback :-)

Min hjælp er 100% gratis så smid et svar selv og haps point selv

God weekend
Avatar billede rexuz Nybegynder
04. september 2004 - 10:12 #6
jamen så gør jeg da det..