Avatar billede net-meister Nybegynder
12. juli 2004 - 00:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fare ved at resette bios

Hvis jeg resetter min bios kan det så gøre noget som helst ved min computer? Altså risikerer jeg at miste data eller lignende?
Avatar billede jeppejp Nybegynder
12. juli 2004 - 00:22 #1
Hvis du tænker på bare at hive batteriet ud og sætte det i igen kan der ikke ske noget ved det... Men hvis du tænker på at re-flashe din bios kan det godt gå galt...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. juli 2004 - 00:25 #2
Nej du mister ikke noget ved at resette bios. Du "sletter" den information som bios har om de forskellige enheder og de opsætninger som du har valgt. Derfor skal du bagefter ind og køre "load setup defaults" efter en reset for at få den op at køre med fuld hastighed,
(husk at stille uret bagefter) *S*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. august 2004 - 00:37 #3
Fik du svar på dit spørgsmål ?