Avatar billede digitalmann Nybegynder
12. juli 2004 - 00:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

koder til FTP program alla WsFTP

er der nogen der har lavet et lille simpelt FTP program som fungerer lidt som fx. WSftp.
Med 2 vinduer "lokal" og "server" hvor man kan flytte filer fra harddisk til sit webhotel.
Det skal være muligt at flytte en hel mappe med undermapper også.
Gerne med mulighed for flere konti.
Avatar billede jeppejp Nybegynder
12. juli 2004 - 00:15 #1
Kan anbefale Total Commander... Det er fremragende til formålet... Det kan hentes på http://www.ghisler.com/ ...

// Jeppe JP
Avatar billede kbonline Nybegynder
12. juli 2004 - 00:18 #2
:-) fint nok jeppe, men manden spurgte vist om Delphi "sovs" og ikke et program :-)
Ligger der ikke et eksempel i demo mappen? (jeg mener det hedder Indy)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. juli 2004 - 00:22 #3
Der er en sample ftp klient her med fuld source og exe demo. Prøv og se om det er noget du kan bruge:
http://swiss.torry.net/samples_software.htm
Avatar billede digitalmann Nybegynder
12. juli 2004 - 00:38 #4
tonnybrandt : der er ikke en .exe fil med til kollFTP (som jeg tror du mener) og jeg kan ikke få den ind i min Delphi 6, da jeg åbenbart mangler et eller andet :-(
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. juli 2004 - 00:41 #5
Sorry havde ikke set at der var 2. Den jeg mente var denne:
FTP Client v.1.019
Avatar billede digitalmann Nybegynder
12. juli 2004 - 00:44 #6
mærkeligt....det er den samme fil der bliver hentet ved ftp klient og ved kolftp ??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. juli 2004 - 00:55 #7
Jeg har lige downloadet for at teste og der lader til at være rod i siden. Det er kolftp der downloades og det er 3 ens filer der downloades og ingen af dem har et demo progem.
Sorry :(
Avatar billede borrisholt Novice
12. juli 2004 - 10:29 #8
Brug Indy. Det kan du downloade gratis MED source og eksempeler på : http://www.indyproject.org/

Jens B
Avatar billede hrc Mester
12. juli 2004 - 18:52 #9
Jeg har en lille ftp-klient der dog mest var brugt til at hente filer (!) fra en bekendts ftp-server.
Er du interesseret kan du få koden pr. email
Avatar billede stussy Nybegynder
12. juli 2004 - 21:46 #10
helt sikker.
jeg vil meget gerne kikke på den, kan man både uploade og downloade filer?

min mail adresse:
stussy@fedtmule.dk
Avatar billede digitalmann Nybegynder
12. juli 2004 - 22:00 #11
hov hov, jeg vil da også gerne selv have den :-)
kan du ikke sende den til mig på kristian@digitalfremkaldelse.dk
Avatar billede hrc Mester
13. juli 2004 - 08:42 #12
Der er ikke noget specielt med programmet andet end, at det var mit første forsøg udi ftp-overførsel (noget med tilkobling, udvælgelse af filer og overførsel). Samtidig havde jeg nærmest en form for replikering i gang, af førnævntes server og så brugte jeg denne her.

Kan ikke huske om den kan uploade. Sjældent jeg fik noget interessant hjem og det er samme operation, bare den anden vej. Ved at være længe siden jeg brugte programmet (men det er trods alt 32-bit ;-).

Sender det i aften.