Avatar billede j.boas Nybegynder
11. juli 2004 - 21:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

besked på Jubii chatten ang sikkerhed for internet

Hej..

Jeg får denne besked når jeg logger på Jubii chatten.

E:\programmer\internetexplorer\iexplorer.exe forsøger at få vist eller ændre computerens sikkerhedsinstillinger for Internetforbindelse. Klik på Ja, hvis du vil give e:programmer\internetexplorer\iexplorer.exe tilladelse til at redigere indstillingerne, så længe programmet er aktivt.

Så kan jeg vælge at trykke på Ja, Nej eller flere Oplysninger.

Der sker ikke noget når jeg forsøger at få flere oplysninger, og hvad er bedst at trykke ja eller nej, har forsøgt begge dele og chatten virker uanset hvad, men hvad er det det vil ændre...??

Er der nogle der ved noget om dette, ville jeg blive glad for lidt assistance.

Mvh J.boas
Avatar billede dropbox Nybegynder
13. juli 2004 - 16:38 #1
Jubii chatten kræver lavere sikkerhedsindstilligner end dem du har normalt. Hvis du stoler på jubii kan du give dem adgang.
Avatar billede dropbox Nybegynder
13. juli 2004 - 16:38 #2
Jubii chatten kræver lavere sikkerhedsindstilligner end dem du har normalt. Hvis du stoler på jubii kan du give dem adgang.