Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
11. juli 2004 - 19:10 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

skal bruge et banner og logo

Hej.

Er der en venlig sjæl som har mod på og lave et banner og logo i samme design?

Det skal passe til siden istedet for dem der er på: www.frip.dk/albertsen

Der skal stå: Clan - Street Humpers

Og logoet skal være et slags billede efter egen idé. Håber i kan hjælpe mig. Jeg sætter 200point på for begge dele. Der må gerne være flere der prøver. Hvis jeg vælger flere af dem deler jeg point'ene imellem jer, men regner kun med en af løsningerne.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2004 - 00:04 #1
det er forresten til en cs clan hvis det giver jer nogle ideér. Måske et våben eller noget.
Avatar billede nitro_ Nybegynder
12. juli 2004 - 00:53 #2
Hvad mener du præcist med at de skal passe til siden? Bare samme størrelse?
Avatar billede nitro_ Nybegynder
12. juli 2004 - 01:53 #3
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2004 - 14:51 #4
Ja. Jeg havde håbet på noget lidt lysere. Synes det er ved og være standard at cs-clan sider skal være helt sorte. Men ellers godt forsøg.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2004 - 14:52 #5
Og ja det er bare størelserne.
Avatar billede nitro_ Nybegynder
12. juli 2004 - 21:47 #6
Hmm ok, jeg har prøvet igen med lyse farver :)

http://hvidkildehusene.dk/csh2.jpg
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2004 - 21:50 #7
synes det er rigtig fedt. kan du lave et logo også?
Avatar billede nitro_ Nybegynder
12. juli 2004 - 22:23 #8
samme str. eller?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2004 - 22:28 #9
øhm som logoet til venstre for banneret på siden.
Avatar billede nitro_ Nybegynder
12. juli 2004 - 22:29 #10
oh ok, plejer bare at kalde det øverste for logo/toplogo og et banner for sådan et til at sætte på andre hjemmesider som linker til en (reklamebanner).

Derfor jeg ikke var med...
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2004 - 22:30 #11
vil du også være int i og lave et spraylogo til clanen? Skal nok oprette et nyt spørgsmål til dette.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2004 - 22:31 #12
nåhh Nej jeg mente til venstre ramme.
Avatar billede nitro_ Nybegynder
12. juli 2004 - 22:48 #13
http://hvidkildehusene.dk/csh3.jpg

Tror de vil passe meget godt sammen. Ved ikke om du vil have "større og vildere" skrift. Jeg tror bare ikke det vil blive så pænt, hvis jeres navn står der 2 gange stort lige ved siden af hinanden.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2004 - 22:51 #14
Måske du bare kan skrive SH på en fed måde med samme baggrund?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2004 - 22:52 #15
så må det jo godt stå med stort. Men giver dig ret i at det ville være dumt det andet?
Avatar billede nitro_ Nybegynder
12. juli 2004 - 23:06 #16
Hvad med nu? http://hvidkildehusene.dk/csh3.jpg

Hvis du hellere vil have en mere vild skrifttype er det i orden, så mu bare selv finde en :) orker ikke at sidde og finde skifttyper nu.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2004 - 23:07 #17
det er fint nok. Gider du smide logoet uden tekst så?
Avatar billede nitro_ Nybegynder
12. juli 2004 - 23:10 #18
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
12. juli 2004 - 23:19 #19
læg da lige et svar hvis du vil have point. tak for hjælpen
Avatar billede nitro_ Nybegynder
12. juli 2004 - 23:20 #20
ok :)
Avatar billede nitro_ Nybegynder
12. juli 2004 - 23:55 #21
og selv tak ;)