Avatar billede kanstrup Nybegynder
11. juli 2004 - 17:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Power DVD: jeg har lyd, men mangler billed.

Jeg har installeret Power DVD på en Toshiba Satelite Labtop med styresystemmet Milennium.

Jeg har både billede og lyd på selve labtoppen (når jeg safspiller DVD). På maskinens jackstik er der lyd / audio, men der er intet signal ud af maskinens video stik (jeg har målt med oscilloskop og der er mindre end 10 mV).

Sanne og Steen
Avatar billede hubs Nybegynder
12. juli 2004 - 14:36 #1
Hejsa,

Det er jo nok ikke den store hjælp, jeg kommer med, men jeg kan da fortælle, at jeg selv har selv prøvet det samme dog med en Desktop computer i stedet. Det viste sig at Tv-Out chippen/kredsen på mit grafikkort (Geforce-2) på mystisk vis var kortsluttet, efter at ha' virke upåklageligt i flere år.

Det eneste positive der kom ud af hele adfæren, var at jeg nu nemt kunne "overbevise" min kæreste om, at jeg jo blev nød til at få et nyt grafikkort c",)
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
19. juli 2004 - 01:08 #2
det er nok fordi din pc ikke har de rigtige codes...
du kan prøve at downloade et decoder program... http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=decoder&tg=dl-2001 her er nogle programmer du kan downloade.
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
19. juli 2004 - 01:38 #3
unsdkyld ikke et decode program med et codes program...
Avatar billede hubs Nybegynder
02. september 2004 - 11:03 #4
Husk at lukke spørgsmålet c",)
Avatar billede kanstrup Nybegynder
02. september 2004 - 11:19 #5
Det gør jeg lige !    ;-)
Avatar billede hubs Nybegynder
02. september 2004 - 11:23 #6
Fik du nogensinde løst problemet eller husere det stadigvæk? c",)