Avatar billede 2903jb Nybegynder
11. juli 2004 - 14:20 Der er 2 kommentarer

irriterende problem med txt filer

Hej eksperter

Jeg har et problem hver gang jeg åbner en .txt fil på min computer siger den at stien ikke kan findes, men åbner dog txt filen alligevel, er der nogen der ved hvor problemet ligger. det er ikke et problem der desideret gør det umuligt at læse filerne, det er bare irriterende at hver gang jeg åbner en txt fil så for jeg at vide at den ikke kan finde stien, selvom filen bliver åbnet

på forhånd tak
Avatar billede haverslev Novice
12. juli 2004 - 15:32 #1
Kunne tyde på, det er nogle filer du har flyttet "kopieret" / "klippet" til et andet sted og stien derved ikke er rigtig. Det kan også være måden du gemmer txt.filer på.
Du må ikke bruge æ ø å / osv. men det skulle den gerne gøre dig opmærksom på
Avatar billede 2903jb Nybegynder
13. juli 2004 - 12:38 #2
jeg tror ikke det er det, jeg prøvede lige at oprette et helt nyt text document, men den siger stadig det samme