Avatar billede steven_larsen Nybegynder
11. juli 2004 - 00:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Langsom opstart

Mit outlook express 6.0 er MEGET langsom til at starte op, er der en eller anden der kan hjælpe mig?
Avatar billede Kengun Praktikant
11. juli 2004 - 00:28 #1
langsom opstart kan skyldes at der er svært meget post i din indbakke (og andre foldere) eller at der er noget spyware kommet ind på din PC. det kan også være et virus der haver det travlt med at smide ud masser af epost fra din PC. jeg ville starte at scanne efter virus (Norton Antivirus kan anbefales) og efter spyware (Adaware kan anbefales).
Avatar billede steven_larsen Nybegynder
11. juli 2004 - 00:32 #2
Det hjælper ikke....desværre.....ved opstarten står den bare ved det blå outlook express 6.0 billedet...
Avatar billede knighten Nybegynder
11. juli 2004 - 12:23 #3
Har du fjernet eller forhindret Windows Messenger i at køre?

Hvis du har så kig her http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=108
Avatar billede mogr Nybegynder
24. juli 2004 - 16:50 #4
Har det samme problem .. kan det skyldes messenger plus?
Avatar billede jasperDK Nybegynder
05. august 2004 - 09:32 #5
mogr :  det kunne det godt være, da MSN Plus har lidt spyware med sig!
Avatar billede mogr Nybegynder
05. august 2004 - 09:41 #6
ttj: Tænkte nok det var den svindler .. ;-)