Avatar billede slash_underscore Nybegynder
10. juli 2004 - 23:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Access Point der driller

Jeg har følgende:

- D-LINK DI-604
- D-LINK DWL-700AP
- Intel(R) Pro/Wireless LAN 2100 3B Mini PCI Adapter

Jeg har adgang til internettet gennem routeren, men kan ikke komme på gennem AP'en... jeg har fulgt en guide til punkt og prikke, men det virker stadig ikke...

Min router har IP'en : 192.168.0.1 og AP'en 192.168.0.50

Hvad skal gøres ???
Avatar billede slash_underscore Nybegynder
11. juli 2004 - 12:11 #1
Det virker delvist nu, men min bærbar connecter ikke automatisk, hvilket ville være dejligt.... hvordan får jeg den til det?
Avatar billede slash_underscore Nybegynder
11. juli 2004 - 14:01 #2
Den connecter ikke automatisk, hvilket er til at indfinde sig med, men når man endelig for forbindelse til den, går der ikke ret lang tid før man ryger af, og igen må koble op...
Avatar billede tnt Novice
11. juli 2004 - 15:55 #3
Under properties på dit access point, gennem "Wireless Network Connection" som ligger i sys tray... har du slået Network Authentication (Shared Mode) til??? Det plejer at køre underligt, hvis den ikke er slået til...
Avatar billede slash_underscore Nybegynder
19. september 2004 - 19:14 #4
Point?
Avatar billede tnt Novice
19. september 2004 - 20:04 #5
Spørger du om jeg vil have nogle point??? Anyway, det er ligemeget, bare luk spørgsmålet, hvis der ikke er flere problemer :)