Avatar billede kreller1 Nybegynder
10. juli 2004 - 22:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med STEAM!

Halløj..
Jeg står ehr og har et stort problem emd steam den komemr med en fejl når jeg skal lave en acc. den skriver bla. SteamPorcessCall(CreatAccount... Failed with error 1 Win 32StructureExeption..

Håber i kan hjælpe..:)
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
15. juli 2004 - 18:06 #1
STEAM har været et kæmpe problem for mange,

uninstall ALT steam,  www.counter-strike.net

version 1,6 hent den (du skal opertte et gratis bruger for at hente filen hos fileplanet mener jeg de heder)

så må du køre hele moliviten forfra, er du sikker på at din maskine er kraftig nok, steam bruger en del systemressourcer RAM osv

held og lykke
Avatar billede yoodk Nybegynder
06. september 2004 - 15:47 #2
alfonso_dk - nu skriver han jo ikke noget om at det er cs1.6 han vil have - men at han vil oprette en steam bruger.

Men ja - geninstaller steam www.steampowered.com (kræver ikke bruger for at downlaode install filen)