Avatar billede speedpow Nybegynder
22. februar 2001 - 14:23 Der er 17 kommentarer

Computer gået ned!

Vi har en computer, 800 mhz, 64 mb ram, geforce 2 mx og skærm osv...

Efter en af os slukke computeren på stikkontakten, og efter det ville det ikke tænde igen, dvs at kun kunne godt og lamperne begynder at blinke, men så står den bare helt stille og skærmen lyser kun gult hvor den plejer at lyse grønt. Og så sker der ikke mere! Hjælp meget hurtigt!

Tusind Tak
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
22. februar 2001 - 14:26 #1
sidder alle stik i som de skal!

Fortage tjek igen selvom at i har gjort!
Avatar billede kapla Nybegynder
22. februar 2001 - 14:53 #2
Prøv at tjekke stikket til skærmen
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
22. februar 2001 - 14:56 #3
  Sluk for strømfornyningen og lad den stå slukket indtil den siger  en lille lyd...så tænd for det hele igen! :)

/JB
Avatar billede xtom2 Nybegynder
22. februar 2001 - 14:57 #4
Dooh!
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
22. februar 2001 - 14:58 #5
Hvad nu xtom?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
22. februar 2001 - 14:59 #6
Jeg skrev linket i det andet spørgsmål for netop at understøtte ®azzer®\'s kommentar om det ikke er tilladt at oprette flere brugere på det her grundlag.. ikke fordi du så kan gå ind og score \'dobbelt\'..
Avatar billede kaffethe Nybegynder
22. februar 2001 - 15:02 #7
jeg har ikke flere point på den anden
Avatar billede xtom2 Nybegynder
22. februar 2001 - 15:03 #8
Det berettiger dig stadig ikke til at lave en ny \'konto\'.
Avatar billede kaffethe Nybegynder
22. februar 2001 - 15:04 #9
hvad skal man så gøre, slette sin gamle konto eller hvad!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
22. februar 2001 - 15:08 #10
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og dermed også har mulighed for at tildele sig selv point.
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
22. februar 2001 - 15:13 #11
Slap nu af da for helvede, han vidste det jo ikke!

/JB
Avatar billede billeschou Nybegynder
22. februar 2001 - 17:01 #12
nu ved han det!
Avatar billede tjmo Nybegynder
22. februar 2001 - 17:19 #13
som jeg sagde før bundkortet er brandt af køb et nyt hos din forhandler der er garanti på hvis du har købt det hele hos en forhandler og han skifter det selv

med venlig hilsen tjmo
Avatar billede xtom2 Nybegynder
22. februar 2001 - 17:27 #14
Doooh?
Avatar billede spike. Nybegynder
22. februar 2001 - 17:34 #15
Prøv dette før du køber et nyt kort, ikke.
Jeg har stået i samme situation med en computer der \"fryser\" eller \"går ned\", Jeg prøvede først at tage alle stik ud og putte dem ind igen. Hvis det ikke virker, så prøv at åbn din computer og tag processor + bundkort ud, og sæt det ind igen. Det virkede fint på min, og den duede igen. Ved faktisk ikk hvorfor *S*
Fra Spike.
Avatar billede tjmo Nybegynder
22. februar 2001 - 19:55 #16
dooh selv
Avatar billede jmhs Nybegynder
22. februar 2001 - 21:31 #17
Det er noget skidt med elektronik, generelt under ind- , men især udkobling fra elforsyningsnettet. Der kan opstå nogle grimme spændingsspidser afhængigt af hvor på sinus kurven der bliver koblet med systemet. Disse spidser kan passere gennem strømforsyningen og kan påvirker følsomme kredsløb.