Avatar billede maf01 Nybegynder
10. juli 2004 - 17:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

søgning på eksperten

Jeg har i et lang stykke tid været væk fra eksperten.. Det jeg nu oplever er atSøgningen herpå siden ikke virker som før. Når jeg forsøger at søge på noget simelt (eks. windows2000) får jeg blot : Ingen resultater...  Har været inde og tjekke om det kunne skyldes jeg ikke længere er betalende medlem, men det synes jeg ikke fremgår af det..  Er det et problem for andre.. eller hvad kan det skyldes.. PFT..
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 17:28 #1
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 17:30 #2
http://expfaq.1go.dk/?id=73#sog_virker_ikke

Ha en fortsat god weekend :-)

Husk spørgsmål om eksperten er gratis. Smid et svar selv>markere dit navn i boksen til venstre og tryk acceptere

//Freehelp
Avatar billede maf01 Nybegynder
10. juli 2004 - 17:37 #3
Hejsa igen..

Det eneste jeg tilsydenladende fik ud af dette var at jeg blev ikke meget klogere.. andet end at det kan skyldes at jeg muligvis har en dårlig Karma værdi... Okey.. fair nok.. hvis jeg hver eneste dag rendte rundt på denne side.. Naturligvis kan jeg kun beklage at jeg ikke efter et oprettet sp. har været inde og tjekke svar og give point til rette vedk. Men jeg har et famlilie og fritidsliv , der gør at jeg ikke altid husker at komme herind..  Men nevermind... hvis det er det der er skylden ... kan jeg kun anmode om at finde ud af hvordan det kan ændre sig.. For ærligt talt burde det jo ikke være nødvendig at skulle oprette sig som et nyt medlem.. ( som ingen bad-karma kan have på sig. )).. get my piont..  ??  Ellers rigtig god weekend også herfra...
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 17:40 #4
Håber ikke du mener jeg generede dig for det var ikke min mening??
Avatar billede maf01 Nybegynder
10. juli 2004 - 17:40 #5
Sorry.. kan se at der faktisk har været problemer fra Exp. side med netop søgefunktionen..

Kan kun beklage min kommentar foroven.. hvis den skulle anstøde nogle..  :-)  Håber at den snart kommer i funtion igen..
Avatar billede maf01 Nybegynder
10. juli 2004 - 17:41 #6
freehelp.. MANGE gange undskyld for de opfattelser mit indlæg 17.37 kunne give dig.. Det var absolut ikke hensigten.. ...
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 17:42 #7
Pyha troede lige jeg havde trådt dig over fødderne :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 17:42 #8
Du skal ikke undskylde noget min ven :-)

Ha det godt ok

//Freehelp
Avatar billede maf01 Nybegynder
10. juli 2004 - 17:45 #9
Tak for det..  :-)
Avatar billede maf01 Nybegynder
11. juli 2004 - 00:13 #10
freehelp...

Smid lige et svar  :-)
Best regards...
Avatar billede freehelp Praktikant
11. juli 2004 - 08:25 #11
Ellers tak til point
spørgsmål om eksperten er gratis.

Smid selv et og nap dem tilbage maf01 :-)

Ha en super søndag

//Freehelp
Avatar billede maf01 Nybegynder
11. juli 2004 - 11:59 #12
okey