Avatar billede peterbh Nybegynder
10. juli 2004 - 16:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

XP driver til s3 trio64 V2

Jeg har dået fingrene i et S3 Trio64 V2 grafikkort, fordi jeg vil lege lidt med to skærme. Jeg kan bare ikke finde en XP driver til kortet.

Er der nogen der ligger inde med sådan en, eller ved hvor den kan findes. Jeg har ledt på driverguide og windrivers
Avatar billede peet-49 Novice
10. juli 2004 - 16:35 #1
www.driverguide.com username=driver-password=all
Avatar billede peterbh Nybegynder
10. juli 2004 - 16:43 #2
Har kigget på driverguide, der var ikke noget brugbart
Avatar billede peet-49 Novice
10. juli 2004 - 16:50 #3
Tror den eneste løsing, er et nyt kort, koster ikke ret meget.
Avatar billede neophyte Nybegynder
10. juli 2004 - 17:42 #4
Man kan osse sige S3 Trio kortene var fra Voodoos storheds tid... Så der er garanteret ikke nogle XP drivere til den men prøv med Win 98 drivere i stedet for.... Du kan være heldig...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. juli 2004 - 17:42 #5
ellers har jeg et bud her > http://list.driverguide.com/list/company742/
el. http://www.downseek.com/download/13984.asp

nogen gange vil xp ikke accepter driveren(ukompatible), men den virker alligevel.O)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. juli 2004 - 19:40 #6
Ifølge denne side har xp driveren selv, og du skal blot finde den i listen manuelt.
http://www.s3graphics.com/legacy.html
Avatar billede peterbh Nybegynder
10. juli 2004 - 20:37 #7
Nu har jeg fået kontakt med kortet, det hjalp at finde driveren selv i windows, desværre viser det sig at kortet nok er defekt, der kommer nemlig en fejlkode 10 "enheden kan ikke starte".
Hvor svært kan det være. tror ikke jeg kan have gjort noget forkert, hvorfor jeg konkluderer at kortet nok er defekt.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. august 2004 - 00:46 #8
Kan spørgmålet lukkes ?
Avatar billede peterbh Nybegynder
10. august 2004 - 08:42 #9
Ja, spørgsmålet må gerne lukkes, jeg kan bare ikke give point, der sker ingenting når jeg forsøger.....
Avatar billede peterbh Nybegynder
13. marts 2005 - 12:27 #10
Prøver lige igen om det skal lykkes at lukke spørgsmålet......... (er jo heller ikke særlig pinligt ;-)