Avatar billede gio_ig.dk Nybegynder
10. juli 2004 - 13:36 Der er 6 kommentarer

Avaya Wireless USB Gold vil ikke connecte til Belkin AP

Jeg har et Belkin Accesspoint af typen http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=&Section_Id=201523&pcount=&Product_Id=122640

Dette fungerer (næsten selvsagt) fint sammen med min wireless USB af typen http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=&Section_Id=201523&pcount=&Product_Id=122761

Mit problem består i, at jeg har en laptop med et Avaya Wireless USB Gold ( http://www.3kgroup.ee/web/wireless.nsf/FFA34152C8E5E966C2256B870038753C/$FILE/Avaya%20Wireless%20USB.pdf ) som IKKE vil connecte til accesspoint´et.

Derimod kan jeg sagtens lave et Ad-Hoc-netværk (klient til klient) imellem to maskiner, med hhv. Belkin og Avaya.

Nogen der har De Vise Sten?
Avatar billede kenp Novice
10. juli 2004 - 15:41 #1
har du sat noget kryptering eller mac-filtrering til?
Avatar billede gio_ig.dk Nybegynder
10. juli 2004 - 16:10 #2
P.t. begge dele, da netværket jo er funktionelt, og til daglig kører som det skal.
Har prøvet at slå SSID til, pille MAC-filtrering af samt køre uden kryptering. Og der kunne jeg heller ikke få Avaya´en til at se Accespoint´et. Men stadig kunne det, som hele tiden, køre Ad-Hoc imellem de to klienter.
Avatar billede kenp Novice
10. juli 2004 - 18:11 #3
Det lyder for mig som om der er fejl på det kort!
Avatar billede gio_ig.dk Nybegynder
10. juli 2004 - 19:39 #4
Nu har jeg sat et Lucent RG1000 AP op, for at teste kortet op mod dette, og det kører fint. Mit Belkin kan også sagtens connect´e til Lucent RG1000 med WEP64.

Selvtest på Avaya Wireless Gold´en viser heller ingen fejl. Men vil connecte til mit Belkin  Accesspoint...nope. No way.

Mystiker...den hér.
Avatar billede kenp Novice
11. juli 2004 - 16:09 #5
ja det er sku mystisk så! så har jeg ikke nogle bud!
Avatar billede gio_ig.dk Nybegynder
12. juli 2004 - 00:33 #6
Helt iorden...klør mig også i hovedbunden over den hér! *g*